خبرگزاری کار ایران

روز گذشته؛

انتشار گاز موندکسید کربن ۲۱ کارگر را مسموم کرد

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۵۵۳

۲۱ نفر از کارگران یک شرکت تولیدی در تبریز بر اثر انتشار گاز موندکسید کربن از لوله بخاری صنعتی مسموم شدند.

۲۱ نفر از کارگران یک شرکت تولیدی در تبریز بر اثر انتشار گاز موندکسید کربن مسموم شدند.

«وحید شادی نیا» مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی روز گذشته اعلام کرد که ۲۱ نفر از کارگران یک شرکت تولیدی در تبریز بر اثر انتشار گاز موندکسید کربن مسموم شدند.

وی ادامه داد: با اعلام این خبر به اپراتوری مرکز ۱۱۵ بلافاصله اتوبوس آمبولانس و اکیپ های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

شادی نیا اظهار کرد: مسمومیت با گاز مونواکسید کربن علایمی شبیه به سرماخوردگی دارد و فرد را دچار آب ریزش بینی، سردرد و سوزش چشم می کند.

وی گفت: ۱۳ نفر از مصدومان را خانم ها و بقیه را آقایان تشکیل می دادند که به بیمارستان های امام رضا و سینای تبریز منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی یادآورر شد: علت وقوع این حادثه، نشت گاز از لوله بخاری صنعتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید دقت کنند که اگر در یک زمان چند نفر در داخل یک محیط بسته دچار این علایم شوند به احتمال زیاد در خطر گاز مونواکسید کربن قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز