خبرگزاری کار ایران

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:

نقش محوری ادارات کل و شعب تأمین اجتماعی در بازرسی از دفاتر بیمه‌ای

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۶۹۸

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی از ایجاد تغییراتی در روال بازرسی از دفاتر قانونی خبر داد و گفت: بازرسی از دفاتر قانونی که تا کنون توسط موسسه حسابرسی تأمین اجتماعی انجام می‌شد با محوریت ادارات کل و شعب تأمین اجتماعی انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدحسن زدا در جلسه‌ای با مدیران و کارشناسان حوزه بازرسی سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: وضعیت فعلی بازرسی از دفاتر قانونی با انتقاداتی از سوی مجامع کارفرمایی مواجه شده است و بر همین اساس تصمیم گرفتیم که اصلاحاتی در روند این کار انجام داده و نقش ادارات کل و شعب تأمین اجتماعی را در این حوزه تقویت کنیم.

وی افزود: برای حل این موضوع از دو سال پیش برنامه ریزی صورت گرفته و کار اساسی در حال انجام است. با توجه به اعتمادی که به پرسنل سازمان وجود دارد، این موضوع با نظارت بیشتر همکاران سازمان تأمین اجتماعی انجام خواهد شد.

علی اشراقی، معاون بازرسی دفاتر قانونی اداره کل وصول حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: با توجه به واگذاری بخشی از وظایف مربوط به بازرسی از دفاتر قانونی به واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی اقدامات مورد نیاز برای این کار و اصلاح تشکیلات اداری در حال انجام است.

وی ادامه داد: با تکمیل این کار مدیریت امور مربوط به بازرسی از دفاتر قانونی به ادارات کل تامین اجتماعی منتقل می‌شود و کارپذیران مختلف از جمله موسسه حسابرسی تأمین اجتماعی، کارگزاری های تامین اجتماعی و سایر موسسات حسابرسی عضو جامعه حسابرسان با نظارت ادارات کل تأمین اجتماعی پرونده های حسابرسی را پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز