خبرگزاری کار ایران

از ماه جاری؛

بیکاری حدود ۱۸۰ کارگر کارخانه صدر فولاد خرم آباد/تلاش برای راه اندازی دوباره قسمت ذوب

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۸۲۳

کارخانه صدر فولاد خرم آباد با داشتن حدود ۱۸۰ کارگر فعالیت های خود را به صورت کامل از چند روز پیش متوقف کرده است. مشکلات مربوط به تامین نقدینگی و جذب سرمایه گذار جدید از دلایل اصلی این تعطیلی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارخانه صدر فولاد خرم آباد با داشتن حدود ۱۸۰ کارگر فعالیت های خود را به صورت کامل از چند روز پیش متوقف کرده است. مشکلات مربوط به تامین نقدینگی و جذب سرمایه گذار جدید از دلایل اصلی این تعطیلی است.

در تماس ایلنا با دفتر کارخانه صدر فولاد گفته شد که مشکلات مربوط به تامین نقدینگی و جذب سرمایه گذار جدید موجب شده تا این واحد صنعتی از ابتدای سال جاری به تدریج تعطیل شود که نتیجه آن بیکاری حدود ۱۸۰ کارگر در شهرستان خرم آباد شده است.  

«سید موسی خادمی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان در همین باره به رسانه های اعلام کرده است: کارخانه صدر فولاد خرم آباد ۱۸۴ کارگر  دارد و این افراد چندین ماه از حقوق خود را از این کارخانه طلب دارند؛ همچنین این کارخانه به شرکت‌های خدمات‌رسان آب و برق بدهکار است که باید مشکلات این بدهی‌ها و همچنین مشکلات مربوط به حق  بیمه های کارگران آن برطرف شود.

همچنین به ایلنا گفته شد که علاوه بر ۱۸۰ کارگر که بیکار شده اند حدود ۳ نفر از پرسنل اداری صدر فولاد هم که در دفتر تهران کار می کردند هم کار خود را از دست داده‌اند.

مطابق اعلام یک نفر از اعضای هیات مدیره شرکت صدر فولاد، در سال جاری قرار شد که در جلسات ستاد تسهیل یک بانک عامل برای تأمین سرمایه در گردش با کارخانه همکاری کند که این نیز به در بسته خورد.

وی تاکید کرده که در حال حاضر طرح توسعه این کارخانه راه‌اندازی قسمت ذوب آن است که کوره آن ظرفیت ذوب ۴۰۰ هزار تن شمش را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز