خبرگزاری کار ایران

حسین حبیبی مطرح کرد:

نگرانی بابت سلامتی رضا شهابی/ امیدواریم به زودی آزاد شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۰۹۳

حسین حبیبی گفت: امیدوارم با توجه به وخامت جسمانی رضا شهابی، هرچه زودتر از زندان آزاد شود.

حسین حبیبی (دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با وضعیت رضا شهابی (کارگر زندانی) گفت: از مراجع مختلف، وضعیت رضا شهابی را پیگیری کرده‌ام و امیدوارم تلاشها برای آزادی او به نتیجه برسد.

وی با بیان این که نگران وضعیت سلامتی او هستیم افزود: از آنجا که پزشکی که او را ویزیت کرده نیز گواهی داده که شهابی دیگر تحمل زندان را ندارد، امیدوارم با توجه به وخامت حال جسمانی ایشان، دادستان با آزادی او موافقت کند.

وی تاکید کرد: از آنجا که فعالیت‌های شهابی، کارگری و در راستای دفاع از حقوق همکارانش بوده، بایستی برخورد امنیتی با این فعال کارگری متوقف شود.

ربابه رضایی (همسر رضا شهابی) نیز در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: در ملاقاتی که روز گذشته در زندان رجایی شهر، با همسرم داشتم مطلع شدم که به گفته پزشک زندان، وی سکته خفیف کرده‌است.

وی با بیان اینکه پیش‌تر در جریان انتقال همسرش به درمانگاه امام خمینی،  پزشک معالج تشخیص داده‌ بود که وی دیگرنمی‌تواند زندان را تحمل کند، گفت: تا قبل از مشاهده علائم سکته، همسرم بابت درد کلیه و همچنین دردهای عضلانی و کمردرد به شدت تحت فشار بود و به هیچ وجه وضعیت سلامتی مطلوبی نداشت و اکنون همین مساله بر نگرانی خانواده افزوده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز