خبرگزاری کار ایران

تیراندازی در منطقه مرزی ماکو/ شهادت یک مرزبان و زخمی شدن سه نفر دیگر

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۷۰۰

روز گذشته در اثر تیراندازی در منطقه مرزی ماکو، یک مرزبان جان خود را از دست داد؛ در این حادثه یک مرزبان دیگر و دو کارشناس آب زخمی شدند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته (سیزدهم آذر)، ۴ نفر از نیروهای مرزبانی و کارشناسان سازمان آب در اثر تیراندازی در منطقه بورالانِ باکو زخمی شدند که یکی از مرزبانان ساعاتی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

فرماندار شهرستان ماکو در ارتباط با جریان حادثه گفت: عصر دیروز حدود ساعت ۱۶:۳۰ بر اثر وقوع تیراندازی تعداد ۲ نفر از نیروهای مرزبانی و ۲ نفر از کارشناسان سازمان آب زخمی شدند. این افراد برای بررسی حوزه‌های آبریز مرزی ما بین میله‌های ۱۳ و ۱۴ در منطقه حضور داشتند.

صبح امروز سخنگوی وزیر امور خارجه در ارتباط با حادثه و شهادت یک مرزبان گفت: در پی حادثه تیراندازی که عصر روز گذشته در شمال منطقه مرزی ماکو رخ داد و به شهادت یک مرزبان و زخمی شدن چند تن دیگر انجامید، وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با محمد جواد ظریف که اکنون در مسکو حضور دارد، ضمن اظهار همدردی و تسلیت به مناسبت شهادت یکی از مرزبانان کشورمان گفت که تروریست‌های پ ک ک عامل این حادثه بوده اند و مامورین ترکیه در حال پیگیری مسئله هستند و نتیجه را به اطلاع مقامات ایرانی خواهند رساند. 

از قرار معلوم، مصدومان حادثه در حال حاضر در بیمارستان قارص ترکیه تحت درمان قرار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز