خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

اعلام آمادگی همکاری دو جانبه با سازمان تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۷۰۷

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی به همراه مشاوران و مدیران این مجموعه طی نشست مشترکی با قائم مقام ومعاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران بر همکاری دوجانبه در راستای توسعه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی تأکید کردند.

به گزارش ایلنا، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی به همراه مشاوران و مدیران این مجموعه طی نشست مشترکی با قائم مقام ومعاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران بر همکاری دوجانبه در راستای توسعه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی تأکید کردند.

در این نشست مشترک صالحی امیری قائم مقام و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران ضمن ابراز خرسندی از تعاملات بوجود آمده اظهار داشت: اقدامات و عملکردها در حوزه فرهنگی و اجتماعی بسیار وسیع است و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری این آمادگی را دارد در جهت توسعه این فعالیت ها با سازمان تأمین اجتماعی همکاری کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از مدیران با سابقه و پاکدست و از مجموعه این سازمان است، بر وجود زمینه های همکاری مشترک بین شهرداری تهران و سازمان تأمین اجتماعی و لزوم استفاده از ظرفیت های فرهنگی برای جمعیت تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بخصوص بازنشستگان و کارگران در سطح شهر تهران تاکید کرد و اظهار داشت: امکان همکاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی وجود دارد و سازمان تأمین اجتماعی و شهرداری تهران می توانند از ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی موجود دو نهاد به نحو شایسته ای در جهت پیشبرد اهداف برنامه های فرهنگی خوداستفاده کنند.

محمد رضا جعفریان، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه به تشریح فعالیت های حوزه این معاونت پرداخت و اظهار داشت: با توجه به این که بالغ بر٧ میلیون و ٢٠٠ هزار نفر از شهروندان تهرانی (حدود ٥٧ درصد) تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند به اقدامات فرهنگی و تأثیر آن بر جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی امیدوار هستیم.

وی افزود: همکاری مشترک بین دو معاونت فرهنگی و اجتماعی در دو نهاد عمومی غیردولتی شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی  که با اکثریت قابل ملاحظه ای از مردم سر و کار دارند و بی شک با امضاء تفاهم نامه مشترک منجر به افزایش رضایتمندی جامعه تحت پوشش دو نهاد خدمت رسان خواهد شد.

در ادامه این نشست مشترک مدیران کل امور فرهنگی و اجتماعی در حوزه بازنشستگی، کارفرمایان و بیمه شدگان مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی هریک به صورت جداگانه به تشریح عملکردهای حوزه خود پرداختند و ابراز امیدواری کردند با استفاده از ظرفیت های موجود بین این دو نهاد عمومی امکان توسعه خدمات فرهنگی و اجتماعی برای عموم مردم فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز