خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

به زودی سه مرکز درمانی در فارس افتتاح می‌شود/کاهش فقر مطلق براساس نظریه‌های علمی

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۸۲

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد؛ به زودی سه مرکز درمانی در استان فارس افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی گفت: هدف‌گیری فقر مطلق و کاهش آن براساس نظریه‌های علمی و برنامه ریزی‌های دقیق در بودجه ۹۶ آغازشده و ادامه می‌یابد.

 وی از طرح ارتقای اعتبارات سلامت از ۷ هزار میلیارد به ۲۰ هزار میلیارد تومان خبرداد.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت در سال جاری چند برنامه مهم دارد که در بخش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وپیش بینی صندوق رفاه با هدف گیری فقر مطلق از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 ربیعی تاکید کرد: در مباحث رفاه و اشتغال با پاشیدن پول مشکل حل نمی‌شود بلکه با برنامه‌ریزی دقیق باید حرکت کرد و دولت بدون سر و صدا برنامه‌ریزی‌های دقیق خود را انجام داده است.

وی اشاره کرد: سیاست رفاهی باید توانمندساز باشد و امروز به این سمت حرکت کرده‌ایم. شاخص دیگر موضوع صندوق‌های بازنشستگی است چراکه در سال‌های نه چندان دور ۳۰ میلیون سالمند خواهیم داشت که برای مترادف نشدن سالمندی با معلولیت برنامه ریزی‌هایی انجام داده‌ایم.

وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی جزئیات بودجه‌های درنظرگفته شده برای اشتغال و شورای آسیب‌های اجتماعی را تشریح کرد و افزود: باید از ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

ربیعی با تاکید برتوسعه گردشگردی این بخش را درتوسعه اقتصادی بسیار تاثیرگذار توصیف کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز