خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی :

تلاش داریم رنج مردم را کم کنیم/رفاه اجتماعی برای طبقات پایین

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۳۹۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید تلاش داریم رنج مردم را کم کنیم و رفاه آنها را افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا، «علی ربیعی» روز گذشته (پنجشنبه/23 آذر) در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد استان فارس گفت:  از سال 95 برنامه ریزی هایی برای افزایش رفاه مردم  انجام داده ایم .

وی ادامه داد: برای گروه های هدف تمرکز کردیم و نتیجه گرفتیم. در حال حاضر برنامه های ما برمبنای رفاه اجتماعی برای طبقات پایین است.

ربیعی با بیان این که دولت درباره اقداماتی که انجام می دهد ، کم حرف می زند و کم توضیح می دهد ، اظهار کرد: مخالفان هیاهو می کنند و مردم گمان می کنند در بین این هیاهو ها مسیر دولت گم می شود، اما اطمینان می دهم  دولت مسیر خود را گم نمی کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در سال اول کار دولت عده ای  می گفتند رشد دروغ است سال های بعد همین را گفتند ولی دیگر امروز کسی نمی گوید رشد نداریم؛ البته معتقدیم  رشد باید با کیفیت باشد و مردم رشد را در زندگی خود لمس کنند.

ربیعی در ادامه گفت: برای شهرستان های فیروزآباد، قیروکازرین و فراشبند پیگیری های لازم را انجام می دهیم تا درمانگاه تامین اجتماعی احداث شود؛ امروز کلنگ درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان فیروزٱباد به زمین زده شد .

وی افزود: مراکز فنی و حرفه ای را مجهز و سالن های ورزشی این شهرستان ها را تکمیل خواهیم کرد. همچنین تفاهمنامه ای برای سهولت انجام امور بیمه عشایر توسط صندوق بیمه عشایر امضا شده است .

وی با تاکید بر این که این شهرستان ها ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری، صنایع بسته بندی،  کشاورزی و... دارند، تصریح کرد: ما کارشناسانی را برای بررسی و کار کارشناسی جهت استفاده از این ظرفیت و ایجاد اشتغال های ارزان به این شهرستانها اعزام خواهیم کرد.

ربیعی در پایان تاکید کرد: ما تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی و سیاستگذاری درست آیندگان بگویند این دولت رنج مردم را کم کرد و رفاه واقعی و پایدار برای مردم ایجاد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز