خبرگزاری کار ایران

در بیانیه شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری مخابرات ایران مطرح شد؛

حق و حقوق کارگران در مخابرات پایمال شد/ رفع تکلیف مدیران ارشد با میراث اسلاف دانستن مشکلات

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۶۱۸

در بیانیه شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری شرکت مخابرات ایران بر لزوم توجه به حق و حقوق جامعه کارگری مخابرات تاکید شده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نشستی که هفته جاری توسط شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری شرکت مخابرات ایران برگزار شد، مطالبات جامعه کارگری مخابرات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت؛ در این نشست، بیانیه‌ای نیز صادر شد که در بخش‌هایی از آن آمده‌است:

«مع الأسف مدیران ارشد شرکت ، مشکلات موجود را میراث اسلاف دانسته و تصمیم را بر ذمه مالکان مى‌دانند و به تصریح مى‌فرمایند که مالک شرکت نیستند؛  چنین بر مى‌آید که اراده رفع مشکل و نتیجه گیرى مطلوب اطراف وجود ندارد .

متأسفیم که اعلام نماییم تغییرات غیرمسئولانه مدیریت‌ها در سنوات اخیر و پاسخگو نبودن مدیران اجرایی ، روند مذاکرات را برای چندمین بار به ناکامی کشانده و با افزایش هزینه فرصتهای از دست رفته ، آینده اى مبهم را برای شرکت رقم خواهد زد . نام و اعتبار شرکت مخابرات ایران ، کارکنان شریف که با سرمایه عمر و تخصص و تعهد ، سرمایه های واقعى شرکت هستند و حتى سهامداران عمده که مخابرات را ملک طلق خویش مى پندارند ، از واقعیت تلخ موجود متضرر خواهند شد.»

در ادامه، شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری مخابرات، اعتراض به روند موجود و تلاش برای احقاق حقوق کارگران مخابرات را حق طبیعی خود دانسته و بر ادامه کنش‌گری تاکید کرده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز