خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی کار شرکت پلی‌اکریل اصفهان مطرح کرد؛

پلی‌اکریل به چرخه تولید بازگشت/ علیرغم تاخیرها باز هم «خدا را شکر»

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۵۵۰

علیرضا خرمی از آغاز به کار DMT و واحد پلی‌استر شرکت پلی‌اکریل اصفهان خبر داد.

علیرضا خرمی (عضو شورای اسلامی کار شرکت پلی‌اکریل اصفهان) در تماس با خبرنگار ایلنا از آغاز به کار DMT و واحد پلی‌استر شرکت پلی‌اکریل اصفهان پس از وقفه‌ای طولانی خبر داد.

وی گفت: اوایل هفته گذشته با ارسال مواد اولیه از کارخانهDMT به کارخانه پلی استر، چرخ های تولید در این دو مجموعه به حرکت درآمد و با تولید روزانه 80 تن الیاف، مجموعه پلی استر پس از یکسال توقف وارد مدار تولید شد و با آغاز به کار این  مجموعه، حدود 300 نفر مشغول به کار شدند.

این فعال صنفی افزود: به گفته مدیریت کارخانه، پرسنل واحد اکریلیک نیز با توجه به خرید مواد اولیه برحسب نیاز، حداکثر تا 15 بهمن ماه مشغول به کار خواهند شد.

خرمی ادامه داد: شواهد نیز  حاکی از آنست که حدود 2000تن «اکریلونیتریل» جهت راه اندازی کارخانجات اکریلیک خریداری شده و تا اواخر دی ماه، این مواد اولیه به کارخانه حمل و تولید ازسرگرفته خواهد شد.

وی با بیان این که پیش از این قرار شده بود کارگران تا پیش از اول مهر سر کار بازگردند، گفت: مشکلات در تهیه مواد اولیه، بازگشت به کار  کارگران را به تعویق انداخت؛ با این وجود باز هم از مسئولان تشکر می‌کنیم و خوشحالیم که بالاخره چرخ‌های تولید در پلی‌اکریل به گردش درآمده‌است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز