خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان دیر؛

نشتی واشر علت حادثه در طرح متانول ایران بود/ مصوبه ته‌لنجی ایراد دارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۳۶۷

فرماندار شهرستان دیر در استان بوشهر گفت که حادثه روز گذشته در طرح متانول ایران مربوط به نشتی یک واشر در خطوط راه اندازی این طرح بود که ۳ مصدوم برجای گذاشت؛ وی همچنین در مورد اعتراض‌های اخیر لنج‌بران گفت که مصوبه مربوط به ته‌لنجی‌ ایرادهایی دارد.

«حمزه اعتماد» فراماندار شهرستان دیر در استان بوشهر درباره حادثه صبح روز گذشته (جمعه/۸ دی) به ایلنا گفت که این حادثه مربوط به به نشتی یک واشر در خطوط راه اندازی این طرح بود که ۳ مصدوم برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه خبرهایی که درباره انفجار در این واحد منتشر شده صحت ندارد، گفت: کارگران این واحد در حال تست خطوط راه اندازی بودند که بخارت ناشی از نشتی واشر به سمتشان رفت و آنها را مصدوم کرد.

اعتماد افزود: البته مصدومیت آنها جدی نبود و یک نفر از آنها به علت اینکه اهل شیراز بود برای درمان به این شهرستان فرستاده شد و دو نفر دیگر هم به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

مصوبه ته‌لنجی‌ ایراد دارد

اعتماد همچنین درباره اجرای مصوبه ته لنجی و اعتراض لنج‌بران نسبت به آن، گفت: این مصوبه ایرادهایی دارد که آن را به دولت منعکس کرده‌ایم اما  رفع ایرادات به مرحله اجرا نرسیده است با این حال تابع قانون هستیم و مصوبه را اجرایی کردیم تا مشکلی برای اقتصاد کشور پیش نیاید.

فرماندار شهرستان دیر از بررسی‌ مشکلات لنج‌بران و تشکیل جلسه با گمرگ درباره اجرای مصوبه ته لنجی خبر داد و افزود: در بندر کنگان تعدادی از این لنج‌ها تخلیه شده است تا نگرانی‌های لنج بران برطرف شود. امروز هم جلسه‌ای در این رابطه با گمرک برگزار می‌شود تا با گفت‌و‌گو مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز