خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی اتفاق افتاد؛

مرگ ۳ کارگر براثر حوادث کار

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۱۹۲

در دو حادثه جداگانه که روز گذشته در استان‌های آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی اتفاق افتاده است، سه کارگر جان خود را از دست دادند.

بر اساس اخبار دریافتی ایلنا، در دو حادثه جداگانه که روز گذشته در استان‌های آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی اتفاق افتاده است، سه کارگر جان خود را از دست دادند.

در حادثه اول که بعد از ظهرروز گذشته در شهر باسمنج آذربایجان شرقی رخ داد، ۲کارگر کارگاه درب وپنجره سازی دچار برق گرفتگی شدند و جان خود را از دست دادند.

وحید شادی نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی، درباره جزئیات این حادثه گفته است: این حادثه بعد از ظهر روز یکشنبه دهم دیماه در شهرستان باسمنج اتفاق افتاد و دو نفر مقابل یک کارگاه در و پنجره سازی دچار برق گرفتگی شدند و برای انتقال آنها دو آمبولانس عازم محل شدند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: مصدوم اول مردی ۲۴ساله بود که پیش از رسیدن آمبولانس‌ها جان خود را از دست داد و مصدوم دوم نیز که مردی۳۰ساله بود بعد از انتقال به بیمارستان جان باخت.

وی با استناد به گفته‌های شاهدان گفت که احتمالا این حادثه براثر تماس میلگرد با سیم‌های پست فشار قوی برق اتفاق افتاده است.

اما در حادثه دیگر که بامداد روز گذشته (۱۰ دی ماه) در استان خراسان جنوبی اتفاق افتاده است، یک کارگر کاشی فرزاد براثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست می‌دهد.

در این‌باره جواد خامسان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی درباره این حادثه، به رسانه‌ها گفته است: با اعلام وقوع این حادثه با سامانه ۱۲۵، امدادگران به محل حادثه اعزام شدند.

تیم آتش نشانی و امداد با حضور محل حادثه با کارگر جوانی روبرو شدند که با سقوط از ارتفاع در خاک فرو رفته بود به طوری که فقط پا‌هایش از خاک بیرون مانده بود.

خامسان افزود: در پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد کارگرحادثه دیده بر اثر شدت جراحات وارده در‌‌ همان دقایق اولیه جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز