خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی کار کاشی اصفهان:

یک ماه است تولید در کاشی اصفهان خوابیده/ بیمه بیکاری مطلوب کارگران نیست

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۶۷

رضا صالحی از توقف تولید در کاشی اصفهان و بیکاری کارگران این واحد قدیمی خبر داد.

رضا صالحی (رئیس شورای اسلامی کار کارخانه کاشی اصفهان) در تماس با ایلنا، از توقف تولید در کارخانه کاشی اصفهان خبر داد.

به گفته او، کارگران کاشی اصفهان روز گذشته مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند، اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد.

صالحی می‌گوید: حدود یک ماه است که خط تولید خوابیده و کارگران که سر کار حاضر می‌شوند، کاری برای انجام دادن ندارند؛ تا اینکه امروز به ما اعلام شد؛ می‌توانیم برای دریافت بیمه بیکاری به اداره کار نجف‌آبادِ اصفهان مراجعه کنیم.

وی با ابراز نارضایتی از این تصمیم گفت: بیمه بیکاری مطلوب کارگران نیست. سوال اینجاست که کارخانه‌ای با این سابقه طولانی در تولید و سازندگی، چرا باید تعطیل شود؟چرا هیچ حمایتی از ما کارگران نمی‌شود؟

صالحی می‌گوید: از بهمن ماه سال گذشته تا حدود یک ماه پیش، شورای اسلامی کار، کارخانه را می‌گرداند. در ماه‌های گذشته قرار بود هیات مدیره و مدیرعامل برای کارخانه انتخاب شود که این اتفاق نیفتاد.

مغزی (رئیس اداره کار نجف‌آباد اصفهان) در ارتباط با شرایط کارگران کاشی اصفهان گفت: در کاشی اصفهان، تولید متوقف شده اما هنوز تصمیم خاصی برای کارگران آن نگرفته‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کارگران به بیمه بیکاری معرفی شده‌اند یا خیر؛ گفت: هنوز تصمیم کلی نگرفته‌ایم؛ ولی هریک از کارگران کاشی اصفهان که تمایل داشته باشد، می‌تواند به بیمه بیکاری مراجعه و در صف دریافت مقرری بیکاری قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز