خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارگران پیمانکاری مخابرات مشهد از کسر جریمه/پیمانکار: همه‌چیز طبق قرارداد است

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۷۷۴

کارگران پیمانکاری شرکت مخابرات مشهد که در بخش ۹۹۹۰ مشغول به کار هستند، می‌گویند: مبلغ زیادی بابت جریمه کارکرد از دستمزد دی ماه ما کسر شده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پیمانکاری مخابرات مشهد که در پاسخگویی ۹۹۹۰ مشغول به کار هستند، از دریافتی‌های خود انتقاد دارند.

این کارگران که تعداد آنها ۱۲۰ نفر است، تحت قرارداد شرکت خدمات اول به عنوان پیمانکار مشغول به کار هستند.

این کارگران می‌گوید: در پرداختی دی ماه کسری داشتیم. پیمانکار به بهانه اینکه کنترل کیفیت کار ما انجام شده و نتایج قابل قبول نبوده، ما را جریمه کرده و از دستمزدمان کاسته‌است.

به گفته این کارگران، دستمزد حدود ۷۰ نفر به خاطر پایین بودن کیفیت کم شده و برای بعضی‌ها کسر حقوق به حدی بوده که فیش حقوقی منفی شده و باید از دستمزد ماه بعد نیز بابت خسارت بپردازند.

کارگران ۹۹۹۰ می‌گویند: از آذر ماه پیمانکار جدید کار را دست گرفته و ما بعد از این اتفاقی که رخ داده، نگرانیم که این روند ادامه پیدا کند. اگر قرار باشد هر ماه از دریافتی‌هامان کم کنند، قادر به اداره زندگی نخواهیم بود.

یکی از مدیران شرکت پیمانکاری خدمات اول در مشهد در ارتباط با این کسر حقوق به خبرنگار ایلنا گفت: محاسبات در دفتر تهران انجام می‌شود؛ ولی مطمئن باشید کسر از دستمزدها براساس قراردادها انجام شده است.

وی افزود: در قرارداد کارکنان آمده اگر کاهش کیفی منجر به خسارت شود، مبلغ خسارت از حقوق کسر می‌شود و دقیقا همین اتفاق نیز افتاده‌است.

این مدیر شرکت پیمانکاری در پاسخ به این پرسش که چرا در مواردی جریمه از حقوق بیشتر شده؛ گفت: در مورد این موارد خاص اطلاعی ندارم اما تاکید می‌کنم که همه محاسبات براساس قرارداد انجام شده‌است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز