خبرگزاری کار ایران

کارگران پیمانکاری پتروشیمی فجر خواستار برابری در مزایای مزدی شدند/یک مقام مسئول: ملزم به رعایت قانونیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۵۹۸

درحالیکه شماری از کارگران پیمانکاری، پتروشیمی فجر خواستار دریافت مزایای مربوط به بدی آب و هوا، سختی‌کار و بُعد مسافت شده‌اند، روابط عمومی این واحد پتروشیمی گفت: در حال رایزنی برای حل مشکل براساس قانون هستیم.

شماری از کارگران پتروشیمی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام در تماس با خبرنگار ایلنا، از پیگیری خود برای دریافت مزایای مربوط به بدی آب و هوا، سختی‌کار و بُعد مسافت خبر دادند.

براساس این اظهارات، در روزهای گذشته؛ شماری از کارگران پیمانکاری واحد تعمیرات و نگهداری از مسئولان بالادستی خود خواسته‌اند در محاسبات مزدی آنها، مزایای یاد شده نیز لحاظ شود.

این کارگران می‌گویند: خواهان آن هستیم که اجرای تمام بخشنامه‌هایِ مربوط به پرداخت مزایای وزارت نفت، تنها به کارکنان رسمی و قراردادی محدود نشده و در مورد کارگران پیمانکاری این واحد پتروشیمی نیز اجرایی شود.

در همین رابطه گفته می‌شود که شماری از کارگران پیمانکاری این واحد پتروشیمی، بابت پیگیری همین مطالبه در  روزهای گذشته از حضور در سالن غذاخوری و صرف وعده ناهاری خودداری کرده‌اند.

صیفوری (مسئول روابط عمومی پتروشیمی فجر) در این‌باره به خبرنگار ما گفت: برخی از همکاران در مورد پرداخت مزایایی مانند حق بدی آب و هوا توقعاتی داشتند. از آنجا که در قراردادهای فعلی صحبتی در این خصوص نشده‌است، با نمایندگان آنها صحبت‌هایی داشته‌ایم و امیدواریم این مسئله هرچه زودتر مرتفع شود.

وی افزود: هرگونه مزایایی که پرداخت آن در مقررات اشتغال یا بخشنامه‌های وزارت نفت و وزارت کار پیش‌بینی‌ شده باشد، مدیریت این واحد پتروشیمی در مقام کارفرما، خود را ملزم به پرداخت آن می‌داند.

صیفوری گفت: در پتروشیمی فجر، پرداخت به موقع و مکفی مطالبات مزدی همواره در دستور کار مدیریت بوده است؛ برای همین همیشه با نمایندگان بخش‌های مختلف جلساتی داریم تا بتوانیم تفاوت‌های موجود میان کارکنان مختلف را به حداقل ممکن برسانیم.

وی افزود: به عنوان مثال باتوجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، اقداماتی  انجام داده‌ایم تا به همه کارکنان، صرف‌نظر از نوع قرارداد، مزایای عیدی یکسان و برابر پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز