خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

عیدی مستمری‌بگیران براساس حروف الفبا پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۴۸۹

سیدتقی نوربخش گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ٢١ هزار میلیارد ریال بابت عیدی مستمری‌بگیران این سازمان پراخت شود.

به گزارش ایلنا، سیدتقی نوربخش (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی) روز سه شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های ایام دهه فجر آخرین اخبار از پرداخت عیدی به مستمری بگیران را اعلام کرد و اظهار کرد: به طور قطع بعد از مشخص شدن رقم عیدی مانند سال‌های گذشته براساس برنامه زمانبندی و احتمالا طبق حروف الفبا عیدی مستمری بگیران پرداخت می‌شود.

وی به طرح‌های ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: در دهه مبارک فجر چندین پروژه با اعتبار حدود ۵۵۰ میلیارد تومان به بهره‌داری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

نوربخش افزود: آغاز عملیات ساخت سه پروژه درمانی و بهره‌برداری از ۳۳ پروژه از این جمله است که در میان آنها شش شعبه، هفت مرکز درمانی و یک بیمارستان وجود دارد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: همچنین درمانگاه‌های لار، کامیاران در کردستان، ابرکوه در یزد، رزن در همدان، آران و بیدگل، پیشوای ورامین و ازنای لرستان و بیمارستان خوی پروژه‌های درمانی هستند که در این هفته افتتاح می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ۱۴۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان صرف این پروژه‌های درمانی و بیمه‌ای شده است، گفت: پروژه‌های اقتصادی با ارزش ۴۱۵ میلیارد تومان نیز در ایام فجر افتتاح می‌شود که راه‌اندازی دو خط دارویی در شرکت توفیق دارو از این جمله است.

وی آغاز عملیات اجرایی خط تولید سرنگ در کارخانه اکسیر و بهره‌برداری از چهار پروژه در کارخانجات پتروشیمی و نفت ایرانول و ذوب آهن و تولید تیرآهن اچ ۳۰۰ با ظرفیت حدود ۳۵۰ هزار تن در سال در ذوب آهن اصفهان با ارزشی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان را از دیگر پروژه‌های این سازمان در ایام دهه فجر بیان کرد.

وی در ادامه درباره واردات گوشی آیفون توسط شرکت زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی گفت: این شرکت زیرمجموعه صبا تامین وابسته به شستاست و در چارچوب قانون اقدام کرده و اشکالی در آن نمی‌بینیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش سن بازنشستگی نیز اظهار کرد: امید به زندگی در کشور افزایش یافته و از سن ۵۶ سال در سال ۵۴ به ۷۷ سال در حال حاضر رسیده است البته افزایش سن جزو پیشنهادات این سازمان نبوده اما در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درباره اصلاحات پارامتریک آن تاکیداتی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز