خبرگزاری کار ایران

کارکنانِ ۲۰۲۰ مخابرات خوزستان: سه ماه است یک ریال به ما نپرداخته‌اند/پیمانکار: ما مقصر نیستیم؛ مخابرات در پرداخت‌ها اهمال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۱۳۷

کارکنان شرکتی مرکز تماس ۲۰۲۰ شاغل در مخابرات خوزستان، سه ماه مطالبات مزدی پرداخت‌نشده دارند. پیمانکار می‌گوید: مخابرات صورت وضعیت‌ها را نپرداخته‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حدود صد نفر از کارکنان شرکتی مخابرات خوزستان که در بخش مرکز تماس ۲۰۲۰ مشغول به کار هستند، سه ماه است که دستمزد و مزایای مزدی نگرفته‌اند.

این کارگران می‌گویند: ما شرکتی‌های مخابرات حداقل‌بگیریم و با همین حقوق اندک زندگی خود و خانواده‌هایمان را می‌گردانیم. حالا سه ماه است که یک ریال به ما نپرداخته‌اند. در این شرایط پیمانکار و مخابرات، گناه را گردن یکدیگر می‌اندازند.

این کارگران که نگران عیدی و مزایای مزدی آخر سال هستند، می‌گویند: قرار است این هفته یک ماه از دستمزد معوق ما را بپردازند و امیدواریم تا قبل از شب عید با ما تسویه حساب کنند.

زرگر (مدیرعامل شرکت پیمانکاریِ رهنما فردا) در ارتباط با وضعیت این کارکنان ضمن تایید تاخیر در پرداخت دستمزدها گفت: مقصر ما نیستیم. شرکت پیمانکاری به تعهدات خود عمل کرده‌است.

وی افزود: شرکت مخابرات از مهرماه به بعد، هیچ صورت وضعیتی را پرداخت نکرده‌است و در نتیجه ما پولی برای پرداخت دستمزدهای کارکنان نداریم.

زرگر تاکید کرد: طبق قانون و قرارداد برون‌سپاری، پیمانکار در صورت عدم پرداخت صورت وضعیت‌ها توسط کارفرمای مادر باید تا سه ماه بتواند دستمزد کارگران را بپردازد، که شرکت پیمانکاری رهنما فردا نیز به این تعهد عمل کرده و سه ماه بدون پرداخت بدهی‌های مخابرات، به کارکنان خود حقوق داده‌است.

وی در پایان گفت: در حال پیگیری از مخابرات هستیم و به محض اینکه پول بیاید، مطالبات کارکنان را می‌پردازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز