خبرگزاری کار ایران

حسین حبیبی:

کارگران احساس می‌کنند برای غارت اموالشان توافقی صورت گرفته‌است

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۲۱۳

حسین حبیبی با انتقاد از تلاش‌ها برای انتقال منابع درمان تامین اجتماعی به خزانه‌داری کل گفت: هر کس قصد تعرض به منابع مالی کارگران داشته باشد، باید بداند این کار مصداق تعدی به حق‌الناس است.

حسین حبیبی (دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران) با تاکید بر اینکه همه منابع مالی تامین اجتماعی حق‌الناس است؛ گفت: دولت و مجلس می‌خواهند این حق طبیعی یعنی حق تملک اموال جمعی را از کارگران دریغ کنند و با تصویب بند (ز) تبصره 7 لایحه بودجه، درآمد سازمان به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود.

وی ادامه داد: این اتفاق، فاجعه‌ای است که برای کارگران و سازمان تامین اجتماعی عواقب بدی خواهد داشت. لذا هنوز هم باید با همه توان از همه قدرت خود استفاده کنیم و نگذاریم این اتفاق بیفتد.

به گفته حبیبی، فعالان کارگری نباید اجازه دهند حق‌الناس پایمال شود.

این فعال کارگری با اشاره به طومارها و نامه‌های تشکل‌های رسمی کارگری خطاب به نمایندگان مجلس گفت: این بار کارگران از حق طبیعی خود نمی‌گذرند. در این مدت هم از همه کانال‌ها و مجاری استفاده کرده‌اند و مخالفت شدید خود را با تصاحب منابع درمانی تامین اجتماعی به مجلسی‌ها نشان داده‌اند. با این‌حال وکلای مجلس از صیانت و استقلال تامین اجتماعی دفاع نکردند و اینک کارگران احساس می‌کنند هیچ صدایی در بالادست ندارند و برای غارت اموالشان یک توافق صورت گرفته‌است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز