خبرگزاری کار ایران

۵۰۰ خودروی متروکه به آموزش کارآموزان فنی و حرفه‌ای اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۲۸۶

۵۰۰ خودروی سواری متروکه برای آموزش کارآموزان سازمان فنی و حرفه‌ای کشور اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا، جمشید قسوریان جهرمی (رییس سازمان اموال تملیکی) گفت: ۵۰۰ خودروی سواری متروکه در گمرک برای آموزش کار آموزان سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به ۳۱۰ کارگاه‌ در این سازمان اختصاص یافت.

او با اشاره به تعیین تکلیف بخشی از خودروهای متروکه در گمرک، اظهار داشت: این اقدام براساس تفاهمی که با سازمان فنی و حرفه‌ای انجام شده بود، صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه ارزش کارشناسی رسمی دادگستری برای این تعداد خودرو ۴۲ میلیارد ریال است، گفت: این خودروها به دلیل آنکه نتوانسته‌اند مجوز و استانداردهای لازم را برای ورود به کشور اخذ کنند، متروکه اعلام شده‌اند.

وی، این اقدام را در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: بابت این خودروها پول نقدی دریافت نشده و اوراق اسلامی فروخته شده است.

قسوریان در مورد جزییات بیشتر این خودروهای چینی افزود: ۴۲۶ دستگاه از خودروهای سواری مربوط به شرکت چری با مدل ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ بوده و ۶۳ دستگاه سواری برند سابرینا دنده اتوماتیک بوده است. این خودروها ۴ سال است در انبار اموال تملیکی بوده و نتوانستند مجوزهای لازم را اخذ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز