خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

٦ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود/عیدی بازنشستگان تا ١٥ اسفند پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۶۱۲

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید: ٦ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تامین اجتماعی طی روزهای آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، سیدتقی نوربخش (مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی) از دریافت ٦ هزار میلیارد تومان از مطالبات این سازمان از دولت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: با دریافت این بخش از مطالبات سازمان، عیدی بازنشستگان تا ١٥ اسفند ماه پرداخت شده و حدود ٣ هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد نیز پرداخت می‌شود.

نوربخش که در جلسه‌ای با حضور اعضای کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی سخنرانی می‌کرد، گفت: محدودیتی برای تعامل با تشکل‌های بازنشستگی و کارگری نداریم و آماده دریافت نظرات این عزیزان هستیم.

وی با بیان اینکه رسیدگی به خواسته‌های بازنشستگان و ارتقای خدمات به این عزیزان همواره در اولویت سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد، گفت: نمایندگان و اعضای تشکل‌های بازنشستگان نیز بهترین ارتباط را با این سازمان دارند و همواره خواسته‌ها و دغدغه‌های اقشار مختلف بازنشستگان را به مدیریت سازمان منتقل می‌کنند.

 نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی ماهیانه ۶۰۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق بازنشستگان و ارائه خدمات درمانی به جامعه تحت پوشش هزینه می‌کند، اظهار داشت: منابع مربوط به دریافت حق بیمه در این سازمان ماهیانه ۵۳۰۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه منابع مورد نیاز برای بخش مستمری و تعهدات کوتاه مدت بخش اصلی هزینه‌های سازمان تأمین اجتماعی را تشکیل می‌دهد، گفت: ماهیانه ۴۵۰۰ میلیارد تومان مستمری و تعهدات کوتاه مدت توسط این سازمان پرداخت می‌شود و خوشبختانه این تعهدات به شکل مناسب و بدون هیچگونه تأخیری درحال انجام است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: مقرری بیمه بیکاری، مرخصی زایمان، غرامت دستمزد ایام بیماری و وسایل کمک پزشکی مهمترین تعهدات کوتاه مدت سازمان تأمین اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

 محمدرضا جعفریان (معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی) نیز در این دیدار گفت: تعامل همه‌جانبه با کانون‌ها و تشکل‌های بازنشستگان و سایر شرکای اجتماعی همواره مورد توجه قرار دارد.

وی از تهیه آئین‌نامه تعامل با شرکای اجتماعی خبر داد و گفت: با تهیه این آئین‌نامه از نظرات و دیدگاه‌های شرکای اجتماعی در تصمیم‌گیری‌های سازمان تأمین اجتماعی استفاده می‌شود.

محمدحسن زدا (معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی) نیز گفت: حوزه‌های بیمه‌ای و فرهنگی و اجتماعی با هماهنگی و همراهی کامل آماده برقراری ارتباط سازنده با تشکل‌های بازنشستگی هستند و از دریافت نظرات و دیدگاه‌های شرکای اجتماعی استقبال می‌کنیم.

علی اصغر بیات (رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی) نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر تعامل خوب و سازنده‌ای بین سازمان تأمین اجتماعی و کانون‌های بازنشستگان برقرار شده است.

وی افزود: پرداخت وام به بازنشستگان، المپیاد ورزشی، بیمه تکمیلی و بیمه عمر، طرح کرامت رضوی و بسیاری از خدمات دیگر سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان زمینه ساز افزایش رضایتمندی بازنشستگان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز