خبرگزاری کار ایران

در نشست با مقامات وزارت ارتباطات مطرح شد؛

بسته «مطالبات کارگزاران مخابرات روستایی» پیشنهاد می‌شود/نیاز به تعامل و همفکری برای حل مشکلات

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۶۱۶

در روزهای گذشته نمایندگان کارگزاران مخابرات روستایی کشور با مجموعه وزارت ارتباطات جلسه برگزار کردند و به بیان مطالبات خود پرداختند.

نمایندگان جامعه کارگزاران مخابرات روستایی کشور در تماس با خبرنگار ایلنا از ادامه رایزنی‌ها برای پیگیری مطالبات خود خبر دادند.

به گفته آنها، با توجه به این نکته که طبق ماده ۸۳ قانون الحاق تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ( ۲ )، وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ملزم به حل مشکلات کارگزاران مخابرات روستایی شده و تاکنون در این زمینه اقدامی عملی، اساسی و قابل قبول انجام را نداده است، در روزهای گذشته نمایندگان کارگزاران جهت پیگیری این موضوع با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ملاقات کردند.

آنها افزودند: در این ملاقات که محسن بیگلری (نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی) هم حضور داشت، نمایندگان کارگزاران در خصوص مسائل جاری نقطه نظرات خود را اعلام کردند که مورد توجه ویژه وزیر قرار گرفت به همین خاطر ایشان با تفویض اختیار به مشاور خود و سپردن کار و امورات مربوطه به دست ایشان خواستار تشکیل جلسه‌ایی مشترک بین نمایندگان کارگزاران و آقای جوانبخت مشاور خود شدند که این جلسه با حضور طرفین و همچنین با حضور مدیران تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با رویکردی مثبت و رو به جلو برگزار شد. در این جلسه نمایندگان کارگزاران تمامی خواسته ها ، مطالبات و مسائل ریز و درشت کاری را با استناد به ماده و تبصره‌های قانونی مطرح نموده و به شیوه‌ایی کاملا قانونی و حقوقی از حق و داشته‌های کارگزاران دفاع نمودند که خوشبختانه ذهنیت نمایندگان وزارت در خصوص و نسبت به مسائل پیش‌رو روشن شد؛ چون ذهنیت وزارت درخصوص کارگزاران آن چیزی نبود که در عالم واقعیت وجود داشت و همچنین در این جلسه تمامی جزئیات مسائل در اختیار مجموعه وزارت قرار گرفت.

نمایندگان کارگزاران مخابرات روستایی در مورد جمع‌بندی نهایی جلسه گفتند: تک‌تک بندها و خواسته‌های کارگزاران با جزییات دقیق از طریق مشاور و نماینده، مستقیما تقدیم وزیر محترم شد تا روی آنها تصمیم‌گیری نهایی صورت پذیرفته و به عنوان بسته‌ایی قابل قبول پیشنهاد شود و به این وسیله مشکلات موجود به شیوه‌ای کاملا دقیق و قانونی و براساس واقعیت‌های موجود برای همیشه حل و فصل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز