خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای مطرح شد؛

قدردانی نمایندگان مجلس از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۶۶۲

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا، متن نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

مدیریت و راهبری سازمان تأمین اجتماعی از آن جهت که ارتباط تنگاتنگی با تحقق اصل ٢٩ قانون اساسی مبنی بر حق برخورداری همگان از تأمین اجتماعی دارد، بسیار حایز اهمیت است.

این سازمان که درحال حاضر متولی تأمین امنیت خاطر بیش از ٤٢ میلیون نفر از آحاد جمعیت کشور بوده و خدمات قابل توجهی در حوزه‌های درمانی و بیمه ای ارائه می‌کند، از جمله سازمان‌هایی است که کارکردهای آن بر مؤلفه‌های امنیت و عدالت اجتماعی، تأثیر مستقیم گذاشته و در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، نقش انکارناپذیری دارد.

خوشبختانه در سال‌های اخیر و به ویژه از زمان آغاز به کار مجلس دهم، تعامل مؤثر مدیرعامل محترم سازمان تأمین‌اجتماعی با نمایندگان مردم و تلاش ایشان برای صیانت از استقلال و کارآمدی این سازمان، پرهیز از ورود به حاشیه‌ها و حتی غلبه بر بسیاری از حاشیه‌هایی که پیش از این بر سازمان تحمیل شده بود، توجه علمی و حرفه‌ای به مقوله محاسبات بیمه‌ای، آینده‌نگری و ترسیم تصویر واقعی از وضعیت گذشته، حال و پیش روی سازمان، ارائه راه‌حل‌های عملی و علمی برای غلبه بر مسائل و چالش‌های تاریخی‌ای که در طی سنوات مخلف در این سازمان انباشته شده و بی‌توجهی به آنها می‌توانست منجر به آینده‌ای مبهم و پرچالش برای کشور و صندوق تأمین‌اجتماعی شود، توجه به ارتقای کیفیت ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی در سراسر کشور، تلاش برای کاهش آلام و افزایش حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان محترم به میزان بیش از نرخ تورم و... موجب بازگشت آرامش و افزایش کارآمدی سازمان تأمین اجتماعی شده است.

بدینوسیله امضاءکنندگان این نامه، مراتب سپاس و قدردانی خود از جناب آقای دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی را ابراز و برای ایشان آرزوی توفیق مستمر و سلامتی روزافزون داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز