خبرگزاری کار ایران

مطالبات کارگران خطوط ریلی تا پایان هفته پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۲۷۶

به دنبال ادامه اجتماعات اخیر کارگران شرکت پیمانکاری تراورس در منطقه راه‌آهن شمال شرق در اعتراض به معوقات مزدی، مدیرکل راه‌آهن شمال شرق کشور از پرداخت معوقات مزدی و عیدی کارگران این شرکت خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرشاد زادخور گفت: شرکت تراورس پیمانکار نگهداری راه‌آهن ۱۲ منطقه در ۱۶ استان کشور ازجمله سمنان است که حقوق دی، بهمن و عیدی کارگران خود را هنوز پرداخت نکرده است.

به گفته وی، با رایزنی‌های انجام شده با مدیرعامل شرکت تراورس، حقوق و عیدی کارگران این شرکت تا پایان هفته جاری پرداخت می‌شود.

کارگران شرکت تراورس از شرکت‌های اقماری تحت پوشش راه‌آهن در منطقه شاهرود است که طی روزهای گذشته با تجمع در مقابل ساختمان راه‌آهن شمال شرق، پرداخت مطالبات مزدی خود را خواستار شده بودند.

این کارگران که تعددشان به ۳۰۰ نفر می‌رسد جدا از پرداخت دستمزد ماه‌های دی، بهمن، خواستار پرداخت عیدی و پاداش پایان سال خود هستند.

یکی دیگر از موارد مورد اعتراض کارگران تراورس ارزش ریالی سبد کالایی است که کارفرما بین آنها توزیع کرده است. از قرار معلوم سبد کالایی که قرار بوده به‌صورت نقدی در قالب کارت هدیه ۵۳۰ هزار تومانی به کارگران پرداخت شود، به‌صورت غیرنقدی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان بین کارگران توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز