خبرگزاری کار ایران

پاسخ یکی از مدیران شرکت مهندسی و نصب فیرمکو به نگرانی پرسنل خود درباره جابجایی:

بسیاری از شرکت‌ها در تهران متمرکز شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۳۰۱

جمعی از پرسنل ادارای شرکت مهندسی و نصب فیرمکو پارس از زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی از انتقال دفتر این شرکت از شیراز به تهران نگران هستند و می‌گویند امکان جابه‌جایی محل زندگی برای آنها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از پرسنل ادارای شرکت مهندسی و نصب فیرمکو پارس از زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی از انتقال دفتر این شرکت از شیراز به تهران نگران هستند و می‌گویند که امکان جابه‌جایی محل زندگی برای آنها وجود ندارد.

تعداد افرادی که در دفتر اداری «فیرمکو پارس» کار می‌کنند، حدود ۲۵ نفر است و هرکدام از آنها حدود ۲۰ سال سابقه کار دارند. یک نفر از پرسنل دفتر شیراز در این‌باره می‌گوید: به هر حال باتوجه به بالا بودن هزینه‌های زندگی در تهران و درنظر گرفتن این امر که این جابه‌جایی ما را از خانواده‌هایمان دور می‌کند، امکان جابه‌جایی برایمان وجود ندارد، لذا از مدیران شرکت خواسته‌ایم درباره این جابه‌جایی ملاحظات پرسنل را درنظر بگیرند.

وی ادامه داد: برای اینکه کاری را که جوانی‌مان را در آن گذاشتیم از دست ندهیم، از مدیران شرکت خواسته‌ایم امکانات لازم را برای اسکان در اختیارمان بگذارند تا بتوانیم خانواده‌‌های خود را به تهران بیاوریم که فعلا مورد موافقت قرار نگرفته است. با این وصف یا باید با شرایط جدید در تهران کنار بیایم یا شرکت با ما تسویه‌حساب کند.

یکی دیگر از پرسنل اداری هم تاکید دارد؛ قاعدتا با انتقال دفتر شرکت مهندسی و نصب فیرمکو پارس به تهران تحول جدیدی در اداره شرکت ایجاد نمی‌شود و تنها محل دفتر تغییر می‌کند.

وی گفت: البته دفتر تهران پیش از این هم وجود داشته است اما مرکز اداری که مشتریان به آنها مراجعه می‌کردند، دفتر شیراز بود.

یکی از مدیران این شرکت در پاسخ به ایلنا درباره دلایل جابه‌جایی دفتر شرکت، می‌گوید: از آنجا که برخی از کارها در دفتر تهران انجام می‌شود مدیران شرکت تصمیم گرفته‌اند انجام کارهای اداری را در تهران متمرکز کنند و کارمندان را به دفتر تهران منتقل کنند که با سیاست جدید شرکت همخوان‌تر است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تاکنون با درخواست پرسنل برای تهیه مسکن برای آنها در تهران موافقت نشده است، گفت: هزینه‌های مسکن در تهران بالاست و شاید چنین امری ممکن نباشد. به هر حال باتوجه به مشکلات اقتصای که گریبانگیر شرکت‌ها شده است؛ شاید امکان هزینه کردن برای اسکان پرسنل وجود نداشته باشد.

او افزود: به هر صورت انتقال دفتر به تهران عاری از مشکل نیست؛ چراکه مشتریان تا به حال به دفتر شیراز مراجعه می‌کردند و از حالا به بعد باید به تهران بیایند. از طرفی شرکت‌های فراوانی هستند که دفترشان در تهران است؛ ضمن اینکه باید توجه داشته باشید قرار نیست که محیط‌های کارگاهی شرکت که حدود ۶۰۰ کارگر در آن کار می‌کنند، جا‌به‌جا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز