خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب:

مخالفان ربیعی او را می‌زنند چون با تابلوی کارگر در راس وزارت کار است

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۶۳۴

دبیرکل خانه کارگر در نشست اتحادیه امکان گفت: بحث مخالفان آقای ربیعی این است که وی از کارگر دفاع می‌کند و با تابلوی کارگر در راس وزارت کار است برای همین وی را می‌زنند و نمی‌خواهند که به او اجازه دهند شرایط را به نفع کارگران و کسانی که وی آنها را نمایندگی می‌کند، رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) در نشست دبیران این خانه که در محل اتحادیه امکان برگزار شد، با تاکید بر اینکه علی ربیعی در جلسه استیضاح خود در مجلس شورای اسلامی به‌صورت مسلط ظاهر شد، گفت: یکی از مسائلی که پیش روی ما بود استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که شکرخدا با حضور آماده آقای ربیعی استیضاح وی ممکن نشد. البته باید بگویم که جلسه استیضاح بسیار سنگین و سخت است و شاهد بودیم که آقای حجتی و آقای آخوندی با چه مشکلاتی مواجه بودند.

محجوب با تاکید بر اینکه شرایط کار و کارگر در کشور مناسب نیست، گفت: نمی‌بایست در شب عید کسانی را که ماه‌ها حقوق نگرفته‌اند، فراموش کنیم. کسانی که ماه‌ها حقوق نمی‌گیرند، از اداره زندگی خود جا می‌مانند. واقعیات این است که در این شرایط باید نسبت به عملکرد مسئولان منصف باشیم و خود را به‌جای آنها بگذاریم.

وی افزود: شرایط از زمانی که دانشگاه‌ها به کارخانه‌های مدرک‌سازی تبدیل شده‌اند، بدتر شد چراکه توقع موکلین نمایندگان در مجلس شورای اسلامی از آنها بالا رفته است. بنابراین برای آقای ربیعی هم شرایط آسانی وجود نداشت و نخواهد داشت. به هر حال در این میان نمی‌توان از بیکاری جوانان و مشکلاتی که کارگران پیش رو دارند، غفلت کرد و تمام دغدغه شما باید همین مسائل باشد.

وی افزود: آقای ربیعی عملش روشن بوده تا حرفش. در هر صورت استیضاح وی تمام شده اما نمی‌توانیم بگوییم که کسانی که دنبال استیضاح وی بودند از این به بعد هدف خود را پیگیری نمی‌کنند. بحث مخالفان آقای ربیعی این است که وی از کارگر دفاع می‌کند و با تابلوی کارگر در راس وزارت کار است برای همین وی را می‌زنند و نمی‌خواهند که به او اجازه دهند شرایط را به نفع کارگران و کسانی که وی آنها را نمایندگی می‌کند، رقم بزند. آقای ربیعی آدمی خاکی و با مشخصات خاکی است و ما باید این سرمایه را حفظ کنیم تا از گزند طوفان‌های روزگار در امان باشیم. شخصی می‌گفت که در دولت دوازدهم 150 میلیارد دلار فقط روی پتروشیمی سرمایه‌گذاری شده است تا مثلا بگوید که دولت سرمایه خود را معطوف صنایع آب‌بر کرده است اما این رقم شاید در مجموع به سرمایه‌گذاری‌های چهار دولت اخیر هم برنگردد اصلا در دوران آقای احمدی‌نژاد 50 میلیارد دلار هم سرمایه‌گذاری نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز