خبرگزاری کار ایران

عضو کارگری شورای عالی کار:

نشست امروز شورای عالی کار ویژه تعیین حداقل مزد سال ۹۷ به نتیجه نرسید/ادامه مذاکرات به فردا موکول شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۸۱۶

علی خدایی اعلام کرد که نشست امروز شورای عالی کار ویژه تعیین حداقل مزد سال ۹۷ به نتیجه نرسید و برگزاری آن به ظهر فردا موکول شد.

علی خدایی (عضو کارگری شورای عالی کار) در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار داشت: نشست امروز شورای عالی کار ویژه تعیین حداقل مزد سال ۹۷ به نتیجه نرسید و برگزاری آن به  فردا موکول شد.

خدایی با بیان اینکه مشخص نیست فردا هم مذاکرات به نتیجه برسد یا خیر، گفت: معیار تعیین حداقل مزد سال ۹۷  قیمت تعیین شده سبد معیشت است.

قیمت سبد معیشت خانوارهای کارگری در سال آینده ۲ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

در  نشست امروز همچنین مقرر شد تا وزیر کار به طور جداگانه‌ای فردا نشست‌های جداگانه‌ای را با گروه‌های کارگری و کارفرمایی برگزار کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز شورای عالی کار گفت: به دنبال این هستیم تا قدرت خرید کارگران افزایش پیدا کند و در کنار آن شرایط کار و تولید را نیز مدنظر قرار می‌دهیم.

ربیعی با اشاره به اینکه افزایش دستمزد سال آینده کارگران باید به نسبتی از هزینه‌های معیشت آنان باشد، گفت: در نشست امروز اختلاف‌نظرهای زیادی میان گروه‌های کارگری و کارفرمایی وجود داشت، به همین منظور فردا ساعت ۸ شب نشست بعدی شورای عالی کار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز