خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری لوشان چهار ماه مطالبات مزدی دارند

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۹۸۳

به دلیل آنچه که کاهش درآمد شهرداری لوشان عنوان می‌شود، ۷۰ کارگر این مجموعه با احتساب اسفند ماه، ۴ ماه معوقات مزدی طلبکارند. در عین حال تعدادی از همکاران باسابقه آنها که از سال پیش بازنشسته شده‌اند امکان دریافت سنوات پایان خدمت خود را ندارند.

عین‌الله غیاثورند (رئیس شورای شهرلوشان) درباره مطالبات معوقه کارگران شهرداری لوشان به خبرنگار ایلنا گفت: کاهش درآمد شهرداری لوشان باعث بروز مشکلات ناشی از کمبود منابع مالی شده به همین دلیل هم‌اکنون کارگران تا ۴ ماه معوقات مزدی طلب دارند.

او با بیان اینکه پیش از این مطالبات معوقه کارگران شهرداری لوشان به حداقل شش ماه می‌رسید و با پیگیری انجام شده بخشی از این مطالبات پرداخت شد، افزود: اعضای جدید شورا از بدو آغاز فعالیت خود تمام تلاش خود را برای کاهش بدهی‌های مالی شهرداری به پیمانکاران و کارگران معطوف کرده‌اند.

به گفته وی، بخش دیگری از مشکلات شهرداری لوشان مربوط به طلب برخی نهادهای دولتی و خصوصی از شهرداری بازمی‌گردد که ارزش آن دست‌کم به ۸ میلیارد تومان می‌رسد و امروز حدود یک میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی در مورد بازپرداخت مطالبات مزدی کارگرانی که به‌صورت مستقیم در شهرداری لوشان مشغول کارند نیز گفت:  مطالبات این کارگران تقریبا شش ماه بود که با دخالت شورای شهر، دو ماه از مطالبات آنها پرداخت شد.

غیاثوند تاکید کرد: مشکلاتی که در زمینه پرداخت دستمزد کارگران بوجود آمده ناشی از عملکرد مدیریت شهردار سابق است با این حال پیگیری اعضای شورای شهر برای بروزرسانی مطالبات کارگران ادامه خواهد داشت و در این زمینه نیازمند حمایت بیشتری هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز