خبرگزاری کار ایران

حسین حبیبی در گفت‌وگو با ایلنا:

پافشاری نمایندگان کارگری در مذاکرات مزدی ستودنی‌ست

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۴۱۵

حسین حبیبی با بیان اینکه ایستادگی نمایندگان کارگری در مذاکرات مزدی ستودنی‌ست، گفت: همه جامعه کارگری پشت نمایندگانشان ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته، هشت ساعت مذاکرات مزدی بدون نتیجه خاتمه یافت. پافشاری نمایندگان کارگری اجازه نداد که آنها به توافقی که منافع کارگران را به خطر بیندازد، تن بدهند. حسین حبیبی (دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور) در ارتباط با این پافشاری گفت: مقاومت و سخت‌کوشی و همدلی نمایندگان کارگری در مذاکراتِ جان‌فرسا و نفس‌گیر مزدی برای احیای حق موکلان خود قابل ستایش است.

او خطاب به اعضای کارگری شورای عالی کار افزود: به حق شما رابطه‌ی مقتدرانه‌ی وکیل و موکل را به بهترین شکل نمایش دادید و ثابت کردید که کارگران با قدرت جمعی خود می‌توانند پای مطالباتشان بایستند.

حبیبی معتقد است؛ در این فرصت کم باقیمانده تا پایان مذاکرات، کارگران و تشکل‌های صنفی بایستی تمام قد پشت نمایندگانشان بایستند و به آنها روحیه بدهند تا چانه‌زنی با تمام توان ادامه پیدا کند.

او در پایان گفت: خوشحالم که گذشته‌های رنج‌آور جلسات شورای عالی کار را نمی‌بینیم؛ آقایان علی خدایی، احمد رضا معینی، آیت اسدی، فرامرز توفیقی، ناصر چمنی، فتح الهی و تاجیک چندین روز مذاکراتِ سختِ طاقت‌فرسا توام با  عمل به تعهد‌تان، مسلما باحمایت بدنه کارگری نویدبخش آینده‌ای روشن خواهد بود؛ حتی اگر در این راه، کارفرمای دولتی وخصوصی با هم متحد شوند. به‌طور یقین نیت و خواسته قلبی شما افزایش شان جامعه‌ی کارگری است و در این مسیر تلاشتان گویای نیت‌تان است؛ موفق وپیروز وسربلند باشید تیم مذاکره کننده دستمزد۹۷.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز