خبرگزاری کار ایران

انتشار تصاویری از کار کودکان در شهرداری یزد/پاسخ روابط عمومی: شیطنت رسانه‌ای در میان است

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۲۹۱

پس از انتشار تصاویری که در آنها یک کودک مشغول رنگ‌آمیزی جداول کنار خیابان است، روابط عمومی شهرداری یزد این تصاویر را حاصل شیطنت رسانه‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته تصویری در فضای مجازی منتشر شد که در آنها یک کودک کار مشغول رنگ‌آمیزی جداول خیابان‌ها در یزد است.

انتشار این تصویر به واکنش فعالان مدنی و حامیان حقوق کودک انجامید و همه یکصدا استفاده از کار کودکان در خدمات شهری را محکوم کردند.

روابط عمومی شهرداری یزد در ارتباط با این تصاویر و انتشار آن در فضای مجازی به خبرنگار ایلنا گفت: این تصاویر حاصل شیطنت رسانه‌ها و افراد در فضای مجازی است.

پدر کودک، کارگر است، تصویر کذب است

او در ارتباط با چند و چون این تصویر گفت: احتمالا پدر این کودک، کارگر و در شب عید مشغول رنگ‌آمیزی جداول خیابان بوده و فرزندش را همراه خود برده که همین مساله به تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی منجر شده‌است.

مسئول روابط عمومی شهرداری یزد همچنین از واگذاری مسئولیت‌هایی مثل رنگ‌آمیزی جداول به پیمانکاران خبر داد و گفت: رنگ‌آمیزی جداول در شهرداری یزد برون‌سپاری می‌شود و شهرداری خودش این کار را انجام نمی‌دهد؛ در این باره هم پیمانکار مربوطه مسئول کار است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در قراردادهای برون‌سپاری، منع استفاده از کودکان قید می‌شود یا نه، گفت: این موضوع را باید از بخش مربوطه پیگیری کرد اما با قاطعیت می‌گویم شهرداری یزد از کار کودکان استفاده نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز