خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری حمیدیه حدود ۴ ماه مزد معوقه طلبکارند

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۹۵۴

پرداخت دستمزد کارگران خدماتی و فضای سبز پیمانی شهرداری حمیدیه حدود ۴ ماه به تاخیر افتاده است.

به گزارش ایلنا، از قرار معلوم کارگران خدماتی و فضای سبز شاغل در شهرداری حمیدیه حدود ۴ ماه مزد معوقه طلب دارند.

این کارگران گفته‌اند: مهم‌ترین عامل پرداخت نشدن مزدشان کمبود نقدینگی و نبود منابع مالی در شهرداری است. همچنین بخشی از بیمه کارگران به تامین اجتماعی پرداخت نشده است.

این کارگران می‌گویند: در منطقه‌ای محروم با شرایط سخت، مشغول خدمت‌رسانی به شهرورندان هستیم اما مسئولان شهری شهر حمیدیه هیچ فکری به حال ما نمی‌کنند.

به گفته یکی از کارگران شهرداری حمیدیه، این کارگران روز گذشته (۱۸ فروردین ماه) در پیگیری مطالبات مزدی خود مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند اما این اقدام مسئولان شهری را وادار به پرداخت مطالباتمان نکرد.

در همین رابطه رئیس شورای اسلامی شهر حمیدیه درخصوص مطالبات صنفی کارگران شهرداری این شهر گفته است: پیگیر موضوع مطالبات کارگران شهرداری هستیم و درخصوص تجمع حق با کارگرانی است که ماه‌ها حقوق دریافت نکرده‌اند.

به گفته احمد آلبو عبید، شهرداری حمیدیه بیش از ۷ میلیارد تومان بدهی مالی به نهاد‌های دولتی وخصوصی دارد که که این بدهی‌ها بار سنگینی بر دوش شهرداری گذاشته است.

وی، در ادامه با بیان اینکه شهرداری حمیدیه هیچ گونه منبع درآمد پایداری ندارد، عنوان می‌کند: تنها منبع درآمدی پایدار آن ارزش افزوده است که متاسفانه در ماه‌های اخیر از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار خوزستان و سایر ارگان‌ها پیگیری کرده‌ایم که این ارزش افزوده را همانند سال‌های قبل پرداخت کنند اما اتفاقی رخ نداده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز