خبرگزاری کار ایران

شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد؛

در حادثه مینی‌بوس شرکت ملی حفاری ۲ نفر کشته شدند

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۳۹۵

روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران تعداد کارگران جان‌باخته حادثه مینی‌بوس شرکت ملی حفاری ایران را ۲ نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران تعداد کارگران جان‌باخته حادثه مینی‌بوس شرکت ملی حفاری ایران را ۲ نفر اعلام کرد و گفت: خبرهای منتشر شده درباره جان‌باختن نفر سوم در سانحه رانندگی در موقعیت میدان نفتی بی‌بی حکیمه صحت ندارد.

بنا بر گزارش روابط عمومی شرکت حفاری شمال، محمد یعقوبی و سیداحسان موسوی، کارگران جان‌باخته حادثه سقوط مینی‌بوس حامل کارگران هستند و حسن نوروزی از کارگران مصدوم این حادثه هم‌اکنون در بیمارستان برازجان تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

در یک سانحه رانندگی در موقعیت جغرافیایی میدان نفتی بی‌بی حکیمه در استان کهگیلویه و بویراحمد، دو نفر فوت شدند و بقیه مصدومان نیز در بیمارستان‌های دیلم، بوشهر و برازجان تحت درمان هستند و سه مصدوم ترخیص شده‌اند.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران

در پی وقوع این حادثه مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران در پیامی درگذشت دو نفر از کارگران جان‌باخته دستگاه حفاری ۲۲ فتح در اثر حادثه واژگونی خودرو را به خانواده‌های داغدار و کارکنان شرکت تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت «سپهر سپهری» مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

با اندوه فراوان جان باختن دو نفر از همکاران ساعی و پرتلاش زنده‌یاد محمد یعقوبی و سیداحسان موسوی را به مجموعه کارکنان شریف شرکت به ویژه خانواده معزز و داغدار این عزیزان تسلیت عرض می‌نمایم.

به محض اطلاع از وقوع حادثه واژگونی خودروی حامل کارکنان دستگاه حفاری۲۲ فتح با بسیج امکانات شرکت و هماهنگی با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و نیروهای امدادی شهرستان تیم‌های پزشکی و آمبولانس‌های موردنیاز به منطقه عملیاتی بی‌بی حکیمه اعزام و مدیر HSE و فوریت‌های پزشکی و کار‌شناسان بخش مددکاری را مامور رسیدگی دقیق حادثه و پیگیری وضعیت مصدومین نمودم که انشاالله تا سلامتی کامل همکاران این پیگیری‌ها ادامه خواهد یافت.

 ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت و تعزیت مجدد به خانواده‌های داغ دیده از درگاه ایزد منان برای جان‌باختگان این حادثه رحمت واسعه، برای مصدومان شفای عاجل و سلامتی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز