خبرگزاری کار ایران

توضیح رجا درباره یک خبر؛

تلاش می‌کنیم حقوق معوقه کارکنان پیمانکاری در اسرع وقت پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۶۳۲

در پی انتشار خبری با عنوان« مطالبات مزدی مهمانداران رجا از بهمن ماه به تاخیر افتاده است» سرپرست دفتر مدیرعامل وروابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا با ارسال نامه‌ای، توضیحاتی را درباره این خبرارائه کرد.

به‌ گزارش ایلنا، در این نامه که به امضای برات‌اله صمدی راد (سرپرست دفتر مدیرعامل و روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا) رسیده، آمده است:

با سلام واحترام

 با عنایت به درج گزارشی در خبرگزاری ایلنا مورخ ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ با کد خبری ۶۱۰۶۳۶، با عنوان «مطالبات مزدی مهمانداران رجا از بهمن ماه به تأخیر افتاده است» پاسخ ذیل ارسال می‌شود. خواهشمند است دستور فرمایید انعکاس آن اقدام فرمایند:

 با توجه به بررسی‌های به عمل آمده حدود ۴۰ درصد شرکت‌های راهبری حقوق کارکنان خود را در اسفندماه ۹۶ پرداخت کرده‌اند. هم‌چنین حدود ۸۰ درصد شرکت‌های راهبری نیز عیدی کارکنان را پرداخت کرده‌اند و فقط تعدادی از شرکت‌ها هنوز نسبت به پرداخت عیدی کارکنان خود اقدام نکرده‌اند.

 لازم به ذکر است پیگیری پرداخت حقوق معوقه کارکنان پیمانکار به صورت مستمر از طرف شرکت رجا صورت گرفته و به محض تامین منابع مالی این مهم صورت می‌پذیرد.

 تمام تلاش رجا این است تا تمام مراحل اداری، اخذ و تجمیع مستندات پرداخت‌ها در کمترین زمان ممکن صورت گرفته و نتایج ارزیابی راهبران و گزارشات ناظران با قید فوریت اعمال شده و صورت وضعیت کلیه پیمانکاران در اسرع وقت پرداخت شود.

 در خاتمه یادآور می‌شود این شرکت به عنوان خرید خدمت شرکت‌های راهبری درنظر گرفته می‌شود و مسؤولیت پرداخت حقوق برعهده شرکت‌های پیمانکاری است. ولی متاسفانه مشکلات ایشان بعضا متوجه شرکت رجا شده است که نقشی در مدیریت مالی این شرکت‌ها ندارد.

 مستحضر هستید که بنا به ماهیت حقوقی مستقل شرکت‌های پیمانکار، جذب یا به‌کارگیری و پرداخت مطالبات کارکنان رأساً توسط خود شرکت‌های راهبر صورت پذیرفته و ساماندهی آن نیز در حیطهٔ مسؤولیت آنان می‌باشد. لکن این شرکت در راستای نقش نظارتی خود و جلوگیری از بروز اتفاقاتی از این دست تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا حقوق معوقه کارکنان پیمانکاری در اسرع وقت پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز