خبرگزاری کار ایران

بازگشت به کارِ کارگران تعدیلیِ پالایشگاه ایلام/کمیسیون کارگری موفقیت‌آمیز بود

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۵۰۳

در جلسه کمیسیون کارگری استان ایلام مقرر شد که یازده کارگر بیکارشده این واحد تولیدی از امروز به سر کار بازگردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یازده کارگر بیکارشده پالایشگاه گاز ایلام قرار است از امروز (بیست و نهم فروردین) به سر کار بازگردند.

روز گذشته؛ کمیسیون کارگری با موضوع تصمیم‌گیری در مورد بازگشت به کارِ یازده کارگر ارکان ثالث پالایشگاه ایلام در استانداری برگزار شد که مدیرعامل پالایشگاه نیز در این جلسه شرکت داشت.

نتیجه این جلسه که تا دیرقت به درازا کشید، مثبت بود و درنهایت قرار شد یازده کارگر بیکارشده از امروز صبح به سرکار خود بازگردند که در بین آنها چهار عضو شورای اسلامی کار هم حضور دارند.

کارگران پالایشگاه گاز ایلام می‌گویند: از تعامل مقامات استانداری و همکاری آنها برای بازگشت به کار همکارانمان  راضی و خوشنودیم و امیدواریم دیگر با مشکلات این‌چنینی در پالایشگاه مواجه نشویم.

در روزهای ابتدایی سال، با تغییر پیمانکار، یازده نفر از کارگران ارکان ثالث یا همان پیمانکاریِ پالایشگاه گاز ایلام با بیکاری و عدم تمدید قرارداد مواجه شدند. پس از رایزنی‌ها و اعتراضات همکاران آنها قرار شد کمیسیون کارگری در استانداری ایلام برگزار شود و این موضوع را بررسی کند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز