خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر استان کرمان:

مسئولان در عمل بیشتر به فکر کارگران باشند/ بعد از گذشت ۴۰ سال هنوز کارگران اوضاع مناسبی ندارند

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۳۶۲

دبیر خانه کارگر کرمان گفت: بی‌انصافی است که بعد از گذشت این همه سال از عمر انقلاب، هنوز کارگران دغدغه معیشتی، امنیت شغلی و حتی درمانی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، جلسه هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان کرمان با حضور نماینده فرمانداری، اداره کار، تامین اجتماعی، شورای شهر، شهرداری و مسئولان خانه کارگر شهرستان‌ها در خانه کارگر استان کرمان برگزار شد.

 «علی کاربخش» دبیر خانه کارگر کرمان ضمن گرامیداشت هفته کارگر خواهان استفاده از تمام ظرفیت‌ها جهت خدمت‌رسانی به کارگران شد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در عمل بیشتر به فکر کارگران باشند،گفت:  آیا غیر از این است که این قشر از اول انقلاب تا الان در کنار رهبری و آرمان‌های نظام وانقلاب بودند و در ادامه خواهند بود.

کاربخش ادامه داد: امروز بی‌انصافی است که بعد از گذشت این همه سال از عمر انقلاب، هنوز  کارگران دغدغه معیشتی، امنیت شغلی و حتی درمانی داشته باشند.

وی تاکید کرد: وضعیت طبقه ‌کارگر در حال حاضر اصلا مطلوب نیست. علی‌رغم گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید بگوییم که کارگران اوضاع مناسبی ندارند.

از نظر کاربخش این یک دغدغه دردناک برای تشکل‌های کارگری است چرا که انتظار می‌رفت وضعیت بهتری برای کارگران در ۴۰ سال گذشته ترسیم می‌شد.

در ادامه این جلسه نماینده‌های اداره‌ها و مسئولان خانه‌های کارگری شهرستان‌های استان به ارائه دیدگاه و برنامه‌های پیشنهادی خود جهت رفاه حال کارگران استان پرداختند.

این جلسه با تصویب نهایی برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی کارگر و حمایت از شعار حمایت از کالای ایرانی پایان یافت.

برگزاری این جلسه با هدف استفاده از پیشنهاد تشکل‌ها وصنف‌های کارگری برای ارائه برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی کارگر انجام گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز