خبرگزاری کار ایران

در نامه نماینده کنگان و بندر دیر مطرح شد؛

نگذارید حقوق کارگران فاز ۱۹ پارس جنوبی ضایع شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۵۷۵

سکینه الماسی (نماینده مردم کنگان و بندر دیر در مجلس) در نامه‌ای خطاب به وزیر نفت خواستار احقاق حق کارگران معترض فاز ۱۹ پارس جنوبی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی تجمع امروز صبح کارگران فاز ۱۹ پارس جنوبی، سکینه الماسی (نماینده مردم بندر دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی) در نامه‌ای خطاب به وزیر نفت، خواستار احقاق حق این کارگران و بازگشت به کار آنها شد.

متن نامه  که رونوشت آن برای مراجع ذیربط ارسال شده، به شرح زیر است:

احتراما ضمن تقدیر و سپاس از عنایت و تلاش فراگیر حضرتعالی نسبت به مسائل مختلف حوزه نفت، گاز و انرژی و نظر به ضرورت جذب نیروهای بومی در پروژه‌های نفت و گاز مستقر در منطقه و حمایت از اشتغال پایدار آنان، به استحضار می‌رساند تعداد ۱۷۶ نفر از نیروهای بومی استان (عمدتا از شهرستان‌های همجوار) در پروژه فاز ۱۹ پارس جنوبی با سابقه بیش از چهار سال مشغول به کار بوده و با توجه به فرارسیدن زمان تحویل پروژه به شرکت بهره‌بردار مجتمع گاز پارس جنوبی، با خطر مواجه شده‌اند. (که از آغازین ساعات صبح شنبه ۱/۲/۱۳۹۷ جلو درب فاز مذکور تحصن نموده‌اند) از آنجا که تعداد زیادی از نیروهای یاد شده از ابتدای پروژه در این فاز مشغول به کار بوده و تمامی سختی‌های زمان اجرا را متحمل شده‌اند و اینک که زمان بهره‌برداری از فاز است بحث جایگزینی نیروهایی است که غیربومی و فاقد سابقه کار می‌باشند. مستدعی است دستور فرمایید به منظور جلوگیری از تضییع حقوق آنان و ایجاد تبعات امنیتی، تدبیری اندیشیده شود و همانند همیشه در رفع دغدغه مردم منطقه به خصوص کارگران سختکوش، عنایت لازم مبذول و از اقدامات به عمل آمده اینجانب را مطلع فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز