خبرگزاری کار ایران

بازنشستگان معترض بانک ملی مقابل شعبه مرکزی بانک تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۹۰۸

بازنشستگان معترض بانک ملی خواهان اجرای همسان‌سازی حقوق، پرداخت پاداش‌ بدون تبعیض و بازگشایی دوباره کانون بازنشستگان بانک ملی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان معترض بانک ملی که از ساعت 10 صبح امروز مقابل شعبه مرکزی این بانک تجمع کرده بودند، خواهان حق و حقوق تضییع شده خود شدند.

یکی از تجمع‌کنندگان با گلایه از بی‌توجهی به حقوق بازنشستگان در کشور گفت: یکی از مشکلات بازنشستگان بانک ملی اجرا نشدن همسان‌سازی حقوق آنهاست که بنا بوده از برج 11 سال 1395 اجرا شود اما هنوز برای هیچکس آن را اجرا نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه مابه‌التفاوت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بانک ملی از سال 1395 تاکنون رقم قابل توجهی شده است، تصریح کرد: همه این رقم را دریافت کرده‌اند اما هنوز به هیچ کدام از بازنشستگان ما این مبلغ پرداخت نشده است.

اما این بین مهمترین مسئله‌ای که بازنشستگان بانک ملی خواهان تحقق آن هستند، بازگشایی دوباره کانون بازنشستگان بانک ملی است. این بازنشسته معترض بانک ملی با بیان اینکه از یک سال پیش بدون دلیل کانون بازنشستگان بانک ملی را تعطیل کرده‌اند، تصریح کرد: با تعطیلی کانون بازنشستگان بانک ملی؛ بازنشستگان دیگر جایی را برای پیگیری مطالبات و مشکلاتشان ندارند و هیچکس هم برای تعطیلی کانون جوابگو نیست و در واقع نمی‌خواهند ما در کانون دور هم جمع شویم.

این گروه از بازنشستگان عنوان کردند که بنا بوده حسین‌زاده (مدیرعامل بانک ملی) به جمع معترضان آمده و پاسخگوی اعتراض آنها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز