خبرگزاری کار ایران

ملوانان و مغازه‌داران بوشهری نگران ابلاغیه جدید «ته‌لنجی»/آیا محدودیت‌های قبل دوباره برقرار می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۲۵۶

مغازه‌داران و ملوانان شهرهای مختلف استان بوشهر نگران ابلاغ جدید در ارتباط با قانون ته‌لنجی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پایان فروردین ماه، آغاز نگرانی ملوانان و مغازه‌داران استان بوشهر است. قرار است ابتدای اردیبهشت ماه، قانون جدید «ته‌لنجی» به ملوانان ابلاغ شود و انتظار برای این ابلاغیه موجب نگرانی و تشویش آنها شده‌است.

یکی از این ملوانان در این ارتباط می‌گوید: نگرانیم که ابلاغیه جدید ته‌لنجی دوباره محدودیت‌های قبل از اسفند ماه را داشته باشد و دوباره مجبور شویم مدت‌ها دوندگی کنیم که آن محدودیت‌ها برداشته شود.

پس از اعتراضات گسترده محلی به مساله «ته‌لنجی» که به سطح نمایندگان مجلس و امامان جمعه نیز کشیده شد، در روزهای آغازین اسفند ماه، شورای تامین استان بوشهر تشکیل جلسه داد. براساس مصوبه این نشست، اجرای مصوبه سال گذشته دولت در زمینه ساماندهی کالای همراه ملوان تا فروردین امسال به تعویق افتاد و شرایط ترخیص ته لنجی در بندرهای این استان به روال پیش از مهرماه سال گذشته انجام شد.

حالا مدیرکل گمرک گناوه اعلام کرده‌است که مصوبه سال گذشته دولت در زمینه ساماندهی کالای همراه ملوان (ته لنجی) به تازگی اصلاح شده و بزودی ابلاغ و اجرایی می‌شود اما تا زمان ابلاغ مصوبه جدید، از جزئیات آن اطلاع دقیقی در دست نیست. مشخص نیست آیا با این مصوبه، کالاهای همراه ملوانان یا همان ته‌لنجی آزادانه «ترخیص» می‌شود یا قرار است باز هم محدودیت‌هایی در این زمینه اعمال شود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز