خبرگزاری کار ایران

همه رانندگان تاکسی شهر تهران بیمه تکمیلی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۷۳۸

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران گفت: تمامی رانندگان تاکسی تهران که کارنامه هوشمند دارند به زودی تحت پوشش بیمه تکمیلی رایگان قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، علیرضا قنادان در جمع خبرنگاران افزود: یکی از دغدغه‌های همیشگی رانندگان تاکسی بحث بیمه آن‌ها است به ویژه که تاکسیرانان جدید نیز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار نمی‌گیرند.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از رانندگان تاکسی تهران، سازمان اقدام به اجرای طرح پوشش بیمه تکمیلی رایگان برای تمامی رانندگان تاکسی که دارای کارنامه هوشمند هستند کرده و تاکسیرانان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

به گفته قنادان، این بیمه تکمیلی بخشی از هزینه‌های کلینیکی، پاراکلینیکی و جراحی‌ها رانندگان تاکسی را پوشش خواهد داد.

وی با بیان اینکه بیمه تکمیلی هر راننده تاکسی تهران بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای سازمان تاکسیرانی هزینه دارد، گفت: ۸۰ هزار راننده تاکسی تهران روزانه به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند و پیش بینی می‌شود با اجرای این طرح ۶۰ هزار نفر از آن‌ها تحت پوشش بیمه تکمیلی رایگان قرارگیرند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با بیان اینکه پوشش بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی تهران رایگان خواهد بود، گفت: خانواده (پدر و مادر و همسر و فرزندان) رانندگان متقاضی نیز در صورت مشارکت در این طرح از تخفیف ۷۰ درصدی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز