خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم:

اجرایی شدن سند سرمایه‌گذاری و اشتغال، نرخ بیکاری در قم را تک رقمی می‌کند

کد خبر : ۶۱۶۴۹۴

مصطفی کاویانی با بیان اینکه شوراهای حل اختلاف کارگری استان قم در کمترین زمان ممکن به دعاوی رسیدگی می‌کنند، گفت: حوادث ناشی از کار استان قم در سال ۹۶ نسبت به سالهای گذشته ۱۹ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مصطفی کاویانی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم) صبح امروز (6 اردیبهشت ماه) در همایش تجلیل از کارگران نمونه استان قم که با حضور علی ربیعی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بودجه برنامه اشتغال فراگیر استان قم ازجمله مشاغل روستایی به‌صورت صد در صدی به بانک‌ها تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه طرح مهارت‌آموزی کارگران در استان قم به‌صورت مطلوبی دنبال می‌شود و ۵۶۰ نفر هم در حال آموزش در این زمینه هستند، گفت: تدوین سند سرمایه‌گذاری و اشتغال سال ۹۷ استان قم تهیه شده و امروز با حضور وزیر محترم رونمایی خواهد شد تا انشاءالله در پایان سال ۹۷ به نرخ بیکاری تک رقمی در استان قم برسیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، با بیان اینکه شوراهای حل اختلاف کارگری استان قم در کمترین زمان ممکن به دعاوی رسیدگی می‌کنند، گفت: حوادث ناشی از کار استان قم در سال ۹۶ نسبت به سالهای گذشته ۱۹ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه شاهد رشد ۱۱درصدی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و رشد ۳۵درصدی تعاونی‌ها در استان قم هستیم، گفت: در سال ۹۶، تعاونی‌های استان قم صادراتی به ارزش ۴میلیون دلار داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز