خبرگزاری کار ایران

در دیدار وزیر کار مطرح شد:

تاکید آیت‌الله وحید خراسانی بر ایجاد اشتغال برای جوانان کشور

کد خبر : ۶۱۶۶۱۳

یکی از مراجع تقلید شیعیان در قم تاکید کرد: باید با فراهم شدن اشتغال برای جوانان زمینه ازدواج آنان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت‌الله وحید خراسانی ظهر امروز در دیدار  با علی ربیعی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) که به شهر قم سفر کرده است، اظهار داشت: یکی از کارهای مهم وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی رسیدگی به ایتام و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست است که باید با تمرکز بیشتر روی این موضوع کار کرد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه طبق آموزه‌های دینی کسانی که برای رفاه زندگی ایتام تلاش می‌کنند جایگاهشان بهشت ابدی خواهد بود، گفت: باید زمینه توانمندی، تربیت، تحصیل و مواظبت از ایتام به بهترین شکل ممکن آن مورد توجه مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بهزیستی باشد و فراموش نکنیم که این کار جزو بهترین کارهاست.

آیت‌الله وحید خراسانی در ادامه سخنان خود با تاکید بر ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار گفت:‌ بیکاری جوانان به امری قابل توجه تبدیل شده و از این رو لازم است که مسوولان مربوطه و ازجمله وزارت کار فکری برای این موضوع کنند چراکه تا اشتغال آنان فراهم نشود زمینه ازدواج آنان نیز فراهم نخواهد شد.

وی تاکید کرد: باید با فراهم شدن اشتغال برای جوانان زمینه ازدواج آنان فراهم شود.

آیت‌الله وحید خراسانی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به وزیر کار گفت: امیدواریم توجه به امور معنوی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و زیرمجموعه‌های آن ازجمله تاکید بر خواندن نماز اول وقت و آیاتی از قرآن در ابتدای کارهای روزانه مورد توجه قرا گیرد.

این مرجع تقلید خطاب به علی ربیعی گفت: کار شما کار خدایی‌ست و امیدواریم همچنان خدمات خود را به ایتام و کودکان فقیر ادامه دهید.

این مرجع تقلید در پایان سخنان خود با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) تاکید کرد: انتظار داریم مسوولان مربوطه زمینه جشنی باشکوه در نیمه شعبان را فراهم کنند به گونه‌ای که شاهد یک تغییر بانشاط در فضای کشور باشیم. برای دولت آقای روحانی آرزوی توفیق بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم را دارم و امیدوارم موفق باشد.

پیش از سخنان آیت‌الله وحید خراسانی، علی ربیعی گزارشی از عملکرد مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را خدمت این مرجع تقلید ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز