خبرگزاری کار ایران

در حاشیه سفر ربیعی به قم انجام شد؛

دیدار رودرروی وزیر کار با مردم در خیابان‌ صفاییه قم

کد خبر : ۶۱۶۶۱۶

وزیر کار در جریان سفر به شهر قم با تعدادی از مردم این شهر در خیابان صفاییه به‌صورت مستقیم گفت‌وگو کرد و مشکلات‌شان را شنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، علی ربیعی که امروز پنجشنبه همزمان با هفته کارگر و به منظور دیدار با علما و مراجع تقلید به شهر قم سفر کرده با تعدادی از مردم این شهر نیز به صورت مستقیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

ربیعی پس از دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی به‌صورت پیاده به سمت دفتر آیت‌الله وحید خراسانی حرکت کرد و به این منظور خیابان صفاییه قم با برخی از مردم به صورت رودررو و بدون واسطه گفت‌وگو کرد و مشکلاتشات را شنید.

وزیر کار ابتدا به یک فروشگاه پخت نان سنتی و خشکه پزی در خیابان صفاییه رفت و با کارگر این فروشگاه گفت‌وگو داشت. خباز این فروشگاه نان سنتی هم اشاره کرد که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار ندارد و بسیار امیدوار است که این مشکل برطرف شود.

ربیعی در ادامه با یک کارگر خدمات شهری شهرداری قم هم گفت‌وگو کرد و ضمن تبریک هفته کارگر به او از مشکلاتش جویا شد. این کارگر خدمات شهری هم خطاب به وزیر کار گفت: حقوق ما در دست پیمانکار است و در بسیاری  موارد با تاخیرهای چندماهه پرداخت می‌شود و همین مورد سبب ایجاد مشکلاتی برای من و خانواده‌ام شده است.

وزیر کار در ادامه با برخی از مردم هم که در خیابان صفاییه قم به او رجوع کرده بودند گفت‌وگو و ضمن شنیدن مشکلاتشان نامه‌هایی از آنان گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز