خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

باید قوانین مزاحم را در حوزه رونق تولید و اشتغال برداریم

کد خبر : ۶۱۶۶۲۹

استاندار قم گفت: بسیار خوشحالیم که جناب دکتر ربیعی در مسند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفتند؛ چراکه ایشان از دل جامعه کارگری برخواسته و درک درستی از شرایط آنان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سیدمهدی صادقی (استاندار قم) پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر در قم که با حضور علی ربیعی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که جناب دکتر ربیعی در مسند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفتند چراکه ایشان از دل جامعه کارگری برخواسته و درک درستی از شرایط آنان دارد.

استاندار قم با تبریک روز کارگر به همه کارگران ایرانی گفت: اگر تلاش‌های شما نبود امروز اقتصاد ایران هیچ چیزی برای عرضه نداشت و امیدواریم با همت بالای شما کارگران مشکلات اقتصادی رفته رفته برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از موضوع اقتصاد مقاومتی است، گفت: حمایت از کالای ایرانی که به عنوان شعار سال از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده، در پروسه اقتصاد مقاومتی تعریف می‌شود و برای اینکه کالای ایرانی به معنای واقعی حمایت شود باید شاهد رونق تولید و اشتغال باشیم که البته تولید و اشتغال نیازمند سرمایه‌گذاری سرمایه گذاران است که باید زمینه‌های آن فراهم شود.

استاندار قم با تاکید بر اینکه باید شرایط سرمایه‌گذاری در کشور و استان‌ قم تسهیل شود، گفت: باید قوانین مزاحم را برداریم و از اختیارات قانونی برای بسترسازی سرمایه‌گذاری استفاده کنیم تا در نهایت شاهد تولید و اشتغال پایدار در کشورمان باشیم.

وی با اشاره به تدوین سند سرمایه‌گذاری و اشتغال استان قم برای سال 97 گفت: این سند با همکاری همه مدیران مربوطه در استان قم فراهم شده و هدف آن ارتقای تولید و اشتغال در استان قم خواهد بود و قطعا یکی از نتایج آن ارتقای معیشت کارگران است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز