خبرگزاری کار ایران

در دیدار ربیعی مطرح شد؛

ابراز رضایت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی از عملکرد وزارت‌کار/همگان به دولت کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۶۸۸

مرجع تقلید شیعیان در قم با تمجید از عملکرد وزارت کار درباره توانمندسازی افراد نیازمند گفت: با توجه به خدمات گسترده دولت همگان باید همکاری کنند تا کارهای کشور درست شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی عصر امروز در دیدار علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به شهر قم سفر کرده، اظهار داشت: وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار مهم و اگر به درستی انجام شود عبادت بزرگ است و ثواب و اجر آن برای همیشه ماندگار خواهد بود.

این مرجع تقلید با اشاره به گزارش ارایه شده از سوی علی ربیعی درباره عملکرد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: کارهای شما موجب خوشحالی ما است بخصوص خدمت به ضعفا که اجر اخروی زیادی دارد.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با تاکید بر اینکه باید خدمت به محرومان جامعه را غنیمتی برای زندگی‌تان بدانید، تاکید کرد: با توجه به خدماتی که دولت درباره توانمندسازی افراد نیازمند انجام داده همگان باید همکاری کنند تا کارها درست شود و همه به دولت کمک کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه نیازمند فرهنگسازی در عرصه‌های مختلف جامعه هستیم، گفت: باید این فرهنگ در جوانان جا بیفتد که هیچ کاری عار نیست بلکه همه کارها که برای کسب روزی حلال است عبادت است؛ قطعا با جا افتادن این فرهنگ بسیاری از مشکلات بیکاری جوانان حل خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، پیش از سخنان آیت‌الله صافی گلپایگانی علی ربیعی گزارشی از عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  ارایه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز