خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۹ در هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی:

زحمات کارگران منشا دستاوردهای انقلاب و تولیدات ملی است/بیش از هر چیزی به کار نیاز داریم

کد خبر : ۶۱۷۷۸۲

مفاخریان گفت: تلاش‌های کارگران منشا دستاوردهای انقلاب و تولیدات ملی، و موجب تاثیرگذاری ما در دنیا شده‌است.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعلی مفاخریان (شهردار منطقه 9 تهران) در هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی، گفت: کلمه کارگر با مفهوم زحمت‌کشی، قناعت و صبر عجین است. این کلمه در نهاد جمهوری اسلامی با اقتصاد مقاومتی، توسعه، رشد و بالندگی ایران اسلامی همراه است.

وی تاکید کرد: زحمات و تلاش‌های کارگران منشا دستاوردهای انقلاب و تولیدات ملی شده و موجب تاثیرگذاری ما در دنیا شده‌است.

وی افزود: هم در دین مبین اسلام و هم در توصیه‌ها و دستورات مقام معظم رهبری از کارگران به‌مثابه زحمت‌کشان عرصه تولید و خدمات یاد شده‌است. نام‌گذاری سال پیش رو از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی، متکی است به حمایت ایشان از تولیدات داخلی است. تولیدات داخلی خود منبعث از فرهنگ ایجاد کار و متکی به نظام تولید و توانمندسازی داخلی است.

مفاخریان با تاکید بر تلاش برای برقراری اتحاد و همکاری همه‌جانبه، گفت: مملکت ما بیش از هر چیزی به کار نیاز دارد و این مهم را، فقط کارگران ایرانی با هوش و فکر و ابزار خود می‌توانند محقق سازند. در تاریخ ایران اسلامی، هر جا اراده‌ای برای نشان‌دادن و حمایت از تولیدات ملی بوده، به تعبیر مقام معظم رهبری، باعث اثبات ایرانیان در دنیا شده‌است.

شهردار منطقه 9 تهران در پایان، اظهار داشت: منطقه 9 در طول سنوات گذشته، در بخش‌های مربوط به کارآفرینی، حمایت خود را از حوزه اشتغال نشان داده‌است. تلاش داریم با مصوبه دهکده کارآفرینی، فضایی را در این منطقه برای تقویت فضای اشتغال و توانمندسازی جوانان از طریق فعالیت‌های کارآفرینی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز