خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی مقابل مجلس/انتظار برای طرح جذب به درازا کشید

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۲۴۰

صبح امروز حدود صد نفر از کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی سراسر کشور مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (هجدهم اردیبهشت) حدود صد نفر از کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی سراسر کشور از استان‌های مختلف به تهران آمده و مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

یکی از حاضران در تجمع با بیان اینکه ماه‌هاست در انتظار آمدن «طرح جذب» به صحن علنی مجلس هستیم، گفت: قبل از آغاز سال جدید به دلیل در دستور بودن بررسی لایحه بودجه، ما را در اولویت‌های بعدی قرار دادند. در سال جدید نیز هنوز نوبت به بررسی طرح جذب ما نرسیده است. امیدواریم ظرف امروز یا فردا این طرح در صحن علنی مجلس مطرح شود و تکلیف ما کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی هرچه زودتر روشن شود.

سال گذشته، طرح جذب کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی در بدنه دولت، در کمیسیون اجتماعی مجلس رای آورد و از این رو کارگزاران منتظر مطرح شدن این طرح در صحن علنی مجلس هستند.

این چندمین بار است که کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی از شهرها و استان‌های مختلف به تهران آمده و تجمع اعتراضی برگزار می‌کنند. مهم‌ترین خواسته‌ی آنها روشن شدن تکلیف استخدامی و خروج از بلاتکلیفی شغلی‌ست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز