خبرگزاری کار ایران

تمایل به کارآفرینی در کشور وضعیت مطلوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۱۹۵

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وضعیت تمایل به کارآفرینی را در کشور مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، عیسی منصوری (معاون توسعه کارآفرینی) در نشست هم‌اندیشی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی  و خدمات کارآفرینی که با حضور نمایندگان این مراکز از سراسر کشور برگزار شد، افزود: افراد تمایل دارند کارآفرینانه فعالیت خود را آغاز کنند اما بسیاری از کارآفرینان مهارت کافی ندارند بنابراین بیش از هر موضوعی علاوه بر گفتگو در فضای کسب و کار باید مهارت کارآفرینان افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد : این روزها و با رونق مباحث دانش بنیان مباحث تجاری‌سازی نیز مطرح می‌شود. این در حالی است که اگر نگاه کارآفرینان آموزش مهارت باشد. باید تفاوتی میان مشاوره کسب و کار و افرادی که به أشخاص دارای کسب و کار مشاوره می‌دهند قائل شویم چراکه ویژگی‌های مشاوره کارآفرینی کاملا متفاوت با مشاوره کسب و کار است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابعاد مختلف مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی را تشریح کرد و رهکارهای علمی بهبود فعالیت این نوع مراکز را توضیح داد.

حاضران در نشست نیز نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

رحیم سرهنگی، مدیرکل توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز هدف از برگزاری این نشست را استفاده از ظرفیت‌های مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی دانست و گفت: در سال جاری این گونه نشست‌ها در راستای هم‌اندیشی و بانگاهش خلاقانه دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز