خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به ایلنا خبر داد:

آمادگی استخدامِ پیمانی ۱۳۰۰ نیروی بلاتکلیف در دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای/اخذ مجوزِ بکارگیری۱۵۰ عضو هیات علمی+شرایط

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۴۰۰

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از آمادگی برای تبدیل وضعیت 1300 نیروی حق التدریس این دانشگاه به قراردادی و همچنین اخذ مجوز برای جذب 150 عضو هیات علمی خبر داد.

ابراهیم صالحی عمران (رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره تبدیل وضعیت ۳ هزار و ۵۰۰ نیروهای قراردادی این دانشگاه، اظهار داشت: بررسی کردیم ۱۳۰۰ نفر شرایط لازم را داشتند و ما در حال حاضر تقاضای ۱۳۰۰ پست برای جذب این تعداد نیرو را از سازمان امور اداری-استخدامی گرفته ایم؛ دانشگاه به وظیفه خود عمل کرده و هم اکنون منتظر پاسخ مثبت سازمان استخدامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه این تعداد نیرو قرار است به صورت پیمانی جذب دانشگاه فنی و حرفه ای شوند، درباره اینکه به چه علت مابقی نیروها تبدیل وضعیت نخواهند شد، گفت: به علت‌های مختلف؛ به طور مثال سن و سال  یا رشته یا تخصص مورد نیاز را نداشتند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در پاسخ به این سوال که گفته می شود، برخی از اساتید حق التدریس که سابقه ۲-۳ ساله دارند، قرار است به عنوان نیروی اداری و بدون آزمون به صورت پیمانی جذب دانشگاه شوند؛ گفت: چنین چیزی صحت ندارد؛ چرا که جذب اعضای هیات از طریق هیات جذب وزارت علوم صورت می‌گیرد و بحث جذب نیروهای حق التدریس هم مشخص است؛ باید تاکید کنم که هیچ نیرویی از این طریق و به این صورت وارد سیستم دانشگاه نمی شود.

صالحی عمران از اخذ مجوز برای جذب 150 عضو هیات علمی از وزارت علوم خبر داد و درباره شرایط جذب این افراد، توضیح داد و گفت: این افراد باید ۳ سال سابقه کار اجرایی داشته باشند و در آزمون (PE) که یک آزمون فنی-مهندسی است، قبول شده باشند؛ همچنین شرایط سنی با احتساب 3 سال سابقه کار، 33 سال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز