خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران شهرداری آبادان مقابل ساختمان شهرداری مرکزی

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۷۲۹

روز گذشته جمعی از کارگران خدماتی و پسماند شهرداری آبادان در اعتراض به چند ماه از معوقات مزدی خود دست از کار کشیده و تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، دیروز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) گروهی از کارگران خدماتی و پسماند شهرداری آبادان مقابل ساختمان شهرداری مرکزی این شهر تجمع کردند.

دلیل تجمع این کارگران؛ پرداخت نشدن دست‌کم ۵ ماه از معوقات مزدی عنوان شده‌است.

در این زمینه آرش دُر (معاون امور مالی شهرداری آبادان) گفته است: از ماه گذشته براساس دستورالعمل استانداری خوزستان، منطقه چهار شهرداری آبادان منحل و بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان آن در شهرداری سه آبادان ادغام شد.

وی افزود: کارگران پسماند و فضای سبز و کارکنان شهرداری آبادان چهار ماه است که اضافه کار و حقوق دریافت نکرده‌اند و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز به بیمه تامین اجتماعی بابت حق بیمه کارکنان شهرداری در سال‌های گذشته بدهی داریم.

معاون امور مالی شهرداری آبادان، کسر ۱۶۰ میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده پالایشگاه آبادان از منابع درآمدی شهرداری را یکی از چالش‌های شهرداری این شهر عنوان کرد و گفت: علاوه بر این، شهرداری آبادان یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال منابع درآمدی در بخش‌های مختلف ازجمله آلایندگی و ارزش افزوده را از دست داده است.

وی افزود: در چندماه گذشته این شهرداری توانسته ۱۷۰ میلیارد ریال کاهش هزینه داشته باشد و ۷۵ میلیارد ریال نیز از هزینه‌های غیرضروری خود کسر کند.

معاون امور مالی شهرداری آبادان گفت: باتوجه به وضعیت مالی این شهرداری غیر از طرح‌های اولویت‌دار طرح و پروژه جدید تعریف نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز