خبرگزاری کار ایران

آمادگی همکاری فرمانداری پیرانشهر برای تداوم کارگاه‌های مهارتی در بخش پسوه

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۶۶۲

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان پیرانشهر موظف است نسبت به آماده‌سازی، تجهیز و راه‌اندازی کارگاه‌های جدید اقدام کند.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ساختمان آموزشی مرکز مهارت‌آموزی پسوه بر ضرورت توسعه آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای تاکید کرد و نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال موثر دانست.

همچنین سیدعلی ترابی (فرماندار شهرستان پیرانشهر) در این بازدید، بر اهمیت توسعه کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای به ویژه کارگاه‌های مهارتی در بخش پسوه تاکید کرد و افزود: فرمانداری برای تداوم فعالیت کارگاه‌های مهارتی در بخش پسوه شهرستان پیرانشهر همکاری‌های لازم با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی را انجام خواهد داد.

محسن مددی (مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی) نیز گفت: این اداره کل برای توسعه فضای آموزشی، ارتقا و نیز تجهیز این مرکز مهارت‌آموزی تمام توان خود را به کار خواهد بست. 

مددی با بیان اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان پیرانشهر موظف است نسبت به آماده‌سازی، تجهیز و راه‌اندازی کارگاه‌های جدید اقدام کند، افزود: همچنین موظف است نواقص موجود را به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اعلام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز