خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ساوه تاکید کرد:

آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال پایدار نقش موثری دارد

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۶۸۷

محمد بهاروند گفت: مهارت آموزی و شرکت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای راهگشای مشکل بیماری است.

به گزارش ایلنا، فرماندار شهرستان ساوه بر تاثیر فراگیری آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال پایدار و حل معضل بیکاری در کشور تاکید کرد و گفت: فعالیت در بخش اشتغال، صنعت و دیگر بخش‌های مختلف که در امر اشتغال تأثیرگذار هستند نیازمند این است که ابتدا از طریق آموزش‌های مهارتی توانمند بشوند تا موثرتر باشند.

محمد بهاروند در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با اشاره به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های آموزش فنی و حرفه‌ای،‌ تصریح کرد: امروز نقش مهارت در زندگی بسیار مهم است.

وی همچنین معضل بیکاری را یکی از مهمترین مشکلات جامعه امروز بیان کرد و افزود: مهارت آموزی و شرکت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای راهگشای مشکل بیماری است.

همچنین شاه محمدی،‌ سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در این دیدار گفت:  با توجه به رویکرد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور درارتقاء آموزش‌های مهارتی و همچنین اهمیت این آموزش‌ها در اجرایی کردن سیاست‌های اقتصادی دولت، امیدوارم که نقش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در ایجاد اشتغال پایدار پررنگ‌تر از گذشته در ساوه خود را نشان دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز